בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

סאטמאר-מאנסי ביוקעט אל"ף שמות מסיבה!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/12/2004 21:26 לינק ישיר 
סאטמאר-מאנסי ביוקעט אל"ף שמות מסיבה!

מאנסי'ער מוסדות פלעגן אלע יארן מאכן זייער דינער מוצש"ק פאר אדער נאך כ"א כסלו!
היי יאר האבן זיי באשלאסן עס צו מאכן מושב"ק שמות!

נאך א געווינס פאר די "זאלונים"!

בלייבט נאר איבער צו פרעגן: וועט די דינער אריינגיין אין "געזעגענען'ס" ליסט אלס איינע פון די 13 פלעצער ווי "זאלמען לאיב" דארף "טרינקן לחיים" דעם מוצשב"ק?!?...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/12/2004 04:03 לינק ישיר 

איך ווייס נישט אויב עס איז א געווינס פאר די זאלונים, אבער עס איז זיכער נישט געווינס פאר מאנסי אז אהרונים וואס האבען טיקעטס צו אלף שמות וועלן נישט זיין דארט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > סאטמאר-מאנסי ביוקעט אל"ף שמות מסיבה!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext