בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

השתלמויות הכוננים חוזרות!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/12/2004 15:35 לינק ישיר 
השתלמויות הכוננים חוזרות!!!


מתוך מכתבו של מר סטיבן בר-נר – אחראי כונני אזור דן:

השתלמויות הכוננים חוזרים!!!

הפעם השתלמות בנושאי מצבי חירום נשימתיים.

ההשתלמות במתכונת הרגילה של פנסיון מלא במלון "ניר עציון", במחיר של 50 ₪.

חובת השתתפות לכל הכוננים במשך השנה הנוכחית.

• הראשון ב- 26-28.01.05 (ימים ד'-ו' - ט"ז-י"ח בשבט)
• שני ב-16-18.02.05 (ימים ד'-ו' - ז' באדר ראשון-ט' באדר ראשון)
• השלישי ב- 09-11.03.05 (ימים ד'-ו' - כ"ח באדר ראשון-ל' באדר ראשון)
• והמועד האחרון לגברים בלבד!!! ב- 16.18.03.05 (ימים ד'-ו' - ה' באדר שני-ז' באדר שני)

יהיו מועדים נוספים בחודשים אפריל, מאי ויוני, ועליהם תבוא הודעה בהמשך.


אז, להתראות...





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > השתלמויות הכוננים חוזרות!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext