בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

נבואה השלישית אויף צונאמי

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/1/2005 21:28 לינק ישיר 
נבואה השלישית אויף צונאמי
מצורף קובץ

דער ליבאוויטשער האט זיך אריינגעשטופט צו די נביאים.




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/1/2005 22:14 לינק ישיר 

די ערשטע מאהל וואס ער רעדט צו דער זאך
א ריכטיגע אמת'ע פירוש אויף דעם אינטערעסאנטן פסוק
וואס מ'האט שווער געקענט טרעפן פשט
יישר כח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/1/2005 22:17 לינק ישיר 

ווער עס וויל עס ווייזן פאר א ענגליש רעדער קען אים ווייזן די ווייטערדיגע שורות

3 The seas have lifted up, O LORD ,

the seas have lifted up their voice;

the seas have lifted up their pounding waves.

4 Mightier than the thunder of the great waters,

mightier than the breakers of the sea-

the LORD on high is mighty.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/1/2005 22:31 לינק ישיר 

מען דארף אביסעל אדורעך טוהען דעם ענין.

דאס איז אמאהל זיכער אז מיר גלייבען אין השגחה פרטית אז אלץ וואס געשעהט אויף די וועלט מקטן ועד גדול ווערט געפירט דורך די רבונו של עולם.

לאמיר אריינקלערען צו עס בכלל מעגליך צו באגרייפען אזא עונש ווי דער לעצטער שטורעם. איבער 150,000 מענטשען געשטארבען דורך א מיתה משונה, און נאך אמאהל אזויפעל פארוואנדעט.

דאס אלעס זאגט דער ליבאוויטשער קומט צו דערהייבען דעם אויבערטשען. ווי אין די וועלט? אדער ביי אונז?

אונז גלייבען אין רבוש"ע, און צו זאגען אז די גאנצע זאך קומט מחזק זיין די אמונה, איז דאכט זיך אביסעל איבער געטריבען. די מענטשען וועלכע ברענגען ארויס זייער קשיות אויף'ן רבוש"ע בריש גלי, וועלען דא אויך ארויס ברענגען זייער ספיקות, די אפיקורסים וועלען טענה'ן אז עס איז א ראי' אויף פארקערט! נו אלא מאי פארוואס ברענגט די אויבערשטער אזעלכע צרות?

אונז מענטשען האבן מיר א פראבלעם, מצד אחד האט דער אויבערטשער אונז געגעבען א שכל, וואס דאס איז חלק אלוקי ממעל, ווי דער נחש האט געזאגט, והייתם כאלקים יודעי טוב ורע. עס איז אונזער פליכט צו וועלען פארשטיין א יעדער זאך אויף די העכסטע מדרגה מעגליך.

דא קומט אריין א פראבלעם, מען זוכט מסביר זיין א קאטאסטראפע ווי דער צונאמי, און מען טוט עס דארך שטותים והבלים, מען איז תולה אין רבוש"ע תירוצים און סיבות וואס האבען נישט קיין זין און ליכטעקייט, קען איינער מסביר זיין א קאטאסטראפע אויף אזא פארנעם? איך גלייב אז דער מענטשליך שכל איז צו ארים צו קענען מסביר אזא קאטאסטראפע.

נאך מער, לדעתי איז די קלענסטע קאטאסראפע צו שווער עס מסביר זיין לויט דער שכל האנושי.

נאר וואס יא?
עס איז דא א משל פון דובנער מגיד. אל אמונה ואין עול צדיק וישר הוא. אז א מלך בשר ודם הרג'ט א מענטש צוליב אן עבירה. אפילו עס זאל אים קומען הונדרעט פראצענט, טוט ער נאך אלץ א שטיקעל עולה פאר די משפחה גוטע פריינט, פאר זיי קען ער נישט קיינמאל מסביר זיין פארוואס עס איז זיי געקומען אז זייערס א משפחה זאל שטארבען. משא"כ דער רבוש"ע אין אל אמונה ואין עול, עס איז נישט דא קיין שום עולה ווען ער משפט איינעם, אלעס איז אויסגערעכענט, אפילו דער וואס איז די מערסטע ווייט, און האט נאר אביסעל צער פין דעם וואס איז געשעהן, איז אויך אויסגערעכענט אז עס איז אים געקומען.

ממילא האט מען שוין אביסעל וואס מען קען תשובה טוהען און פארשטיין. פארוואס די אויבערשטער האט דאס געטוהען ווייסען מיר נישט און מיר קענען נישט מסביר זיין, אבער אזוי פיל ווייסען מיר צו זאגען אז עס איז געווען הונדרעט פראצענט אויסגערעכענט און יעדער יחיד וואס איז נענש געווארען איז עס געקומען.

אונז ווייטער, קענען מיר מאכען אזא חשבון, אויב וואלטען אונז געהאט גענוג זכותים, וואלט אפשר דאס מגין געווען אויף דעם קאטסטראפע אז עס זאל נישט געשעהן. און טאמער זענען מיר זיך נישט משתתף בצער, אפשר ווען מיר וואלטען זיך יא משתתף געווען בצרתם וואלט די זאך נישט פארגעקומען.

איז דאס קען מען מאכען חשבונות פארוואס "אונז" איז דאס געקומען, פארוואס אונזער זכות האט נישט מגין געווען, און אויף וואס אונס באדארף מיר תשובה טוהען.

והנלע"ד כתבתי



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/1/2005 22:37 לינק ישיר 

דאס האט דשיגוטער געוואלט שרייבען.

מיקום מפתיע של ה"צונאמי" בתנ"ך, ולא ב"קוד"....
חז"ל: בזמן הגאולה תפקע הברית שלא להביא מבול!


בהמשך להתעסקות הציבורית בתוצאותיהם של רעידת האדמה וגלי ה"צונאמי" האדירים
ששטפו את האיזורים המוכים באסיה, נביא כאן את הופעתו היחידה של ה"צונאמי"
בתנ"ך, ולא בדילוגי אותיות, אלא באותיות המופיעות אחת אחרי השנייה. הפסוק הבא
הוא מתוך ספר ירמיה פרק נ"א (פסוק ל"ט):

בחמם אשית את משתיהם, והשכרתים, למען יעלזו וישנו שנת עולם,
ולא יקיצו נאמ יי!



עכשיו, תשאלו למה זה כ"כ מעניין?? בגלל שזה מופיע בנבואת פורענות שתבוא על בבל-
עיראק בקרוב (בזמן מלחמת אירן-ארה"ב הקרובה), ובנבואת הפורענות הזו כתוב דבר
מעניין שראינו אותו קורה כבר, רק בארץ אחרת:

עלה על-בבל הים, בהמון גליו נכסתה!


עכשיו נביא את כל הפסוקים הרלבנטיים, כפי שמופיעים במקרא. כשקוראים את זה
לעומק, נראה שהנבואה הזאת נכתבה על האסון באסיה, ולא על בבל, ואולי זוהי ארץ
"ששך" המוזכרת כאן, שאין תשובה ברורה לתעלומה איזו מדינה היא זו (אע"פ שחז"ל
פירשו שמדובר בבבל):

בחמם אשית את משתיהם, והשכרתים למען יעלזו, וישנו שנת עולם, ולא
יקיצו, נאמ יי. [כלומר, הצונאמי והמוות יבואו במקום של שכרות והוללות]

אורידם ככרים לטבוח, כאילים עם עתודים. [כלומר, יהיה במקום מוות כמו
טבח גדול ביותר]

איך נלכדה ששך [ארץ בלתי ידועה], ותתפש תהלת כל הארץ [מכל העולם היו
מגיעים (תיירים) אל הארץ הזו, ומהללים אותה], איך היתה לשמה בבל, בגוים.

עלה על בבל הים, בהמון גליו - נכסתה. [צריך פירוש?!]

היו עריה לשמה, ארץ ציה וערבה: ארץ לא ישב בהן כל איש, ולא יעבר בהן
בן אדם. [במקום ארץ תיירות, המקום הזה ייהפך למקום שאף אחד לא יתקרב
אליו (אולי בגלל המחלות שיתפרצו שם, אולי דברים נוספים)]

ופקדתי על בל בבבל, והצאתי את בלעו מפיו, ולא ינהרו אליו עוד גוים [יותר
לא ינהרו תיירים מהעולם אל אותו המקום]; גם חומת בבל, נפלה.

צאו מתוכה עמי, ומלטו איש את נפשו, מחרון אף יי. [מבקש הנביא שהיהודים
יצאו משם, לפני חרון אפו של הקב"ה, ואולי מרמז על קריאתו המוקדמת של
כבוד זקן המקובלים הרב יצחק כדורי שליט"א, כפי שהובא ב"ידיעות אחרונות",
לישראלים לא לשהות באיזור הודו והסביבה בשל אסון טבע שעומד לפקוד את
האיזור]



עד כאן. אכן, נראה כאילו מדובר ממש על האיזור המוכה, וכאילו מוזר שדווקא מוזכרת שם
"בבל", אבל אולי יש רמז בדברי חז"ל לעניין הזה. הפירוש של חז"ל, שהובא ע"י כל גדולי
המפרשים, הינו שארץ "ששך" היא "בבל", והנימוק שהם הביאו הוא ש"ששך" בחילופי
אותיות א"ת ב"ש יוצא "בבל" (א"ת ב"ש: שיטה ידועה שלפיה, את האות הראשונה בא"ב
מחליפים באחרונה, את השנייה בלפני-אחרונה, וכו'). ונשאלת השאלה הברורה: אז למה
כתבו לנו "ששך"? שיכתבו "בבל". תשובה אפשרית היא, שמדובר על ארץ אחרת, ולא על
עיראק, אלא על ארץ שבה נמצאים השורשים הרוחניים של בבל, ואת התשובה הזו ניתן
להסיק מעצם השיטה של א"ת ב"ש, שמציגה את האחרון במקום הראשון, כלומר את מה
שיהיה לעתיד לבוא, במקום מה שהיה בעבר. ואולי רמוזים הדברים בספר הקבלה "ערבי
נחל", שמסביר על "ששך" כך:

"...עדיין לא נגע הפורעניות בשם בבל אשר הוא שמה בזה העולם, רק נגע
בשם ששך שהוא בא"ת ב"ש, והבן היטב שהוא אמיתי לפי עניות דעתי, ולכן
לפי שניבא זאת ירמיה לעת רחוק, הוצרך לעשות פועל וכאמור". [ואפשר
להבין את הדברים כך: "בבל הוא שמה בזה העולם", כלומר בעבר קליפת בבל
היתה רק באיזור עיראק, אבל "ששך הוא בא"ת ב"ש", דהיינו בסוף, באחרית
הימים, הקליפה הזו תהיה באיזור אחר].



כמו כן נזכיר, דברים שכבר הובאו כאן בעבר, שאחד הסימנים של הגאולה המובאים
בזוהר הקדוש הוא, שכל העולם יתהה האם הקב"ה עומד להביא מבול לעולם. כמו כן
חז"ל אמרו על הפסוק "כי מי נח זאת לי וגו'" (ישעיה נד), שבתקופת הגאולה תפקע
הברית שכרת הקב"ה שלא להביא מבול יותר לעולם, ואולי זה מה שאנחנו מתחילים
לראות עכשיו.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/1/2005 22:59 לינק ישיר 

ווער עס קען ווערט געבעטן איבערצוטייטשען די רויטע אותיות אויף ענגליש א דאנק

אזוי אויך לכבוד דעם בעל האשכול איר האט אפשר א דאטום ווען די שיחה איז געזאגט געווארן

בתודה מראש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/1/2005 23:08 לינק ישיר 

"די ערשטע מאהל וואס ער רעדט צו דער זאך"

דישיגוטער, קומענדיג פון א יאלד וואס מיינט נעבעך אז ב"צ הלברשטאם איז א דערהויבענע איד איז עס א קאמפלימענט!

האסט אמאל געעפענט א אגרות קודש אדער לקוטי שיחות וכדו'??

(אגב די בלאט זעהט מיר אויס לו זיין פון כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע, NOT THAT IT MAKES A DIFFERENCE)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/1/2005 23:23 לינק ישיר 

קודם כל ווי אזוי איז אייער נאמען עכ"פ וואס עס איז א יאלד ביסטו נישט איך

אפשר וועסטו רופן יעדע רעפארטער א יאלד ווייל ער שרייבט פון קערי

מ'טאר נישט שרייבן א דעה פארדעם ביסטו די יאלד נישט איך און נאך א ביטערע טיפש אויך, אז די קענסט נישט קולט זיין אזא פשוטע זאך

און טאקע ווייל מ'טוט דורך אלע שיחות און מ'זעהט די אלע מאדנע ליובאוויטשער זאכן אז מ'זעהט אזא זאך איז עס טאקע א אינטערסאנטע זאך

און אויב די מיט ליובאוויטש ווילן אז עס זאל ווערן געשריבן מכובדיג אויף ליובאוויטש דוקא וועט איר מוזן איינקאסירן א שיינע סכום אינעם באנק הפורום דעמאלס קען מען רעדן

תוקן על ידי - דישיגוטער - 02/01/2005 23:27:14



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/1/2005 00:49 לינק ישיר 

און וואס מיינט איז דער חב"דסקער געווע? אויסער א געלערענטער פאנטאזירער? מאכטס פין אים א אפגאט געזונטערהייט און לאז יענעם לעבען. אגב דאכט זיך אז ער האט זיך געהאלטען אליין פאר א גאט, כידוע דער באקאנטער שיחה. ווי אויך דער באקאנטער טעות, לראות עזי וכבודי. האלט דיין מויל פארמאכט אז נישט וועט געפענט ווערען די קעסטעל פין פאנדארא.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/1/2005 01:48 לינק ישיר 

באראפארקער
פון ווי האסט דו גענומען דער שטיקעל פון דער ליובאביטש'ער וועלעכע פון זיינע ספרים?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/1/2005 02:03 לינק ישיר 

http://www.col.org.il/news_pages.asp?0

עס איז דא געווען, זיי האבען עס שוין ערגעץ פארפאקט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/1/2005 02:08 לינק ישיר 

גיי דא
www.chabad.info
סקראל אראפ ביז וועסט עס טרעפן בעז"ה

דארט שטייט טאקע אז עס איז פון מהריי"ץ ז"ל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/1/2005 02:18 לינק ישיר 

כ'האב געמיינט ס'איז פון מלה"מ



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/1/2005 21:33 לינק ישיר 

http://www.col.org.il/show_news.asp?9190



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/1/2005 23:40 לינק ישיר 

אה!

איבערדעם האבען די ווערטער יא א טעם אין עס איז יא צו דער זאך..

ווייל עס איז נישט פין דעם פראפעסער!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/1/2005 00:25 לינק ישיר 

אלע שונאים זאלען פלאצען!!!!

איר קענט זיך האלטען מיט אלישיב און אהרן ט"ב, מיר האבען א רבי!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > נבואה השלישית אויף צונאמי
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext