יחד עם הכאב הרב על הטרגדיה המזעזעת, רציתי לציין משהו. וזה - המשמעת של החברים.
מיד עם קבלת ההודעה, הודיע קצמ"ש מוקד דן (אפי) במערכת הקשר הצלה-דן, כי אין צורך להגיע משום שהנט"ן הזדמן למקום וכבר מטפל בילדה.
הוא לא אמר – "לא להגיע למקום", אלא פשוט – "אין צורך".
ואז, למעט שלום פרידמן שהגיע מיד למקום, לא הגיע אף אחד אחר, משום שהודיעו שהנט"ן כבר במקום.
ואכן, כל הכבוד לחברים שהיו בדרכם לאירוע וביטלו את עצמם ע"פ הדיווח של הקצמ"ש.
ללמדנו בא, מהי משמעת ראויה, מהי מקצועיות רבה...
בהקשר לדברים אלו, אציין תמליל שיחה ששמעתי בקשר (הצלה-דן) במהלך האירוע, בין מוקדן מד"א (חזקי), לבין המתנדב (החובש הבכיר) משה רוזנפלד:
חזקי: "בני ברקים ממוקד דן, שומעים?"
משה: "שומעים!"
חזקי: "מישהו יכול לדווח לי מה קורה בתאונה ברבי עקיבא, אני פשוט לא תופס את הנט"ן בקשר".
משה: "עד כמה שידוע לי, אף אחד לא הגיע למקום, כיון שאמרתם שהנט"ן כבר במקום".
חזקי: "אה, נכון! תודה משה, יום נעים שיהיה לכם".
משה: "יום טוב יותר".
זהו.
|
|