בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

כל הכבוד!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/1/2005 18:09 לינק ישיר 
כל הכבוד!

כל הכבוד לכל ההצולאים על החייאה מוצלחת גם על תינוק ביום ו' האחרון, שדרך אגב ישראל פישר הנכבד!!! טרח שלא כהרגלו ושלח ביפרים לחבר'ה . וגם על החייאה מוצלחת במוצ"ש האחרון על בן 72 ברחוב נחמיה . עלו והצליחו!!!הטקסט שלך כאן



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/1/2005 18:48 לינק ישיר 

שלום ליפא'לע!

מה שלומך?

ראשית תודה על הודעתך המחממת.

שנית, תדמיתך השתנתה בעיניי. משום שאתה אחד שגם יודע להחמיא. לפני מס' ימים שאלת "מה קורה אתכם???????" והיום רואה אני שאתה גם יודע להחמיא. אז כל הכבוד... לך!

תמשיך לבשר ולהתבשר בשורות טובות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > כל הכבוד!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext