בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברוך ה' - החייאה מוצלחת על בן 1.5 !!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/1/2005 18:53 לינק ישיר 
ברוך ה' - החייאה מוצלחת על בן 1.5 !!!


ביום שישי לפנה"צ רטט/צפצף הביפר של כונני אזור דן: ילד מחוסר הכרה ברח' עוזיאל בב"ב.

למקום הגיעו במהירות מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן: ישראל פישר – ע. מפ"ה, יהודה לונדנר, מאיר זרגריאן וישראל גרוניך, שהחלו מיד בפעולות החייאה נמרצות.

התברר, כי מדובר בילד חולני אשר עבר ניתוח ראש. הוא שוחרר לביתו לרגל שמחה משפחתית, ולפתע מצאו אביו כשהוא מחוסר הכרה.

לצוות המקצוענים שהיו במקום הצטרף נהג האמבולנס הרגיל אולג שימנסקי, ובהמשך צוות אט"ן קיראון, שיחד עמלו קשות במאמצי ההחייאה.

במהלך הפעולות, פונה הילד לבית החולים "שיבא" בתל-השומר במצב לא יציב.

- - -

לאחר מס' שעות, רטט/צפצף שוב הביפר.

על המסכים הופיעה הודעתו של ישראל פישר – ע. מפ"ה, וזו לשונה:
לכוננים הנפלאים שהיו היום בהחייאה ברח' עוזיאל בב"ב. מביה"ח תה"ש דווח כי ההחייאה היתה מוצלחת (ב"ה). בשורות טובות ושבת שלום.

אז ברכות לכם כוננים נפלאים על המאמצים, המסירות והמקצועיות הראויה לשמה. המשיכו לראות ברכה בעמלכם ולקדש שם שמים בפעלכם.

חזקו ואמצו!


ולישראל היקר, הפעיל והנמרץ!
תודה על הפעילות בשטח (בכל ימות השנה), תודה על ההודעה שהכניסה את כולם לשבת מתוך שמחה, ותודה על הכל...

עלה והצלח!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/1/2005 16:11 לינק ישיר 

תאמינו לי שאני מתפלל בשבילכם שכל החיאה תצליח
חיזקו ואימצו




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/1/2005 17:28 לינק ישיר 


אוה, איזה אורח חשוב...

התפילות והפרגון שלך בולטים בשטח, כך אומרים לי, ואני רואה את זה גם כאן...

להתראות ולהשתמע...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/1/2005 13:04 לינק ישיר 

ל"הצלה_דן" היקר.

לא שאני מתגהה וכדומה אבל:

הסיפור נכון אבל כדאי לדייק במשתתפים "בפועל" בהחייאה:

ישראל פישר – ע. מפ"ה,מאיר זרגריאן, ואנוכי ( אני מעדיף להישאר בעילום שם)
אני ומאיר התחלנו מיד בפעולות ההחייאה ולא הפסקנו עד שלאחר מס' דקות נשמנו לרווחה - החלו סימני הצלחה- לאחר מכן הגיע הפראמדיק מאיילון שאני לא זוכר את שמו. ביצע מה שביצע (טובוס וכו') והורדנו את התינוק מהבית לאט"ן תוך כדי פעולות החייאה מלאות במהלך הפינוי.

אולי בגלל שאני לא ב"הצלה" רק ב"מ.ד.א." לא נראה לי שיש אפליות בנושא? נכון?

באמת תודה רבה למאיר חזק ואמץ.

בעילום שם!
תמיד למען הצלת חיים !!



תוקן על ידי - shmulik10 - 13/01/2005 13:09:22



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/1/2005 13:06 לינק ישיר 



תוקן על ידי - shmulik10 - 13/01/2005 13:09:45



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/1/2005 17:10 לינק ישיר 


shmulik10 הנכבד!

פורום זה מיועד לכלל כונני מד"א ומתנדבי "הצלה".

המידע נכתב ע"פ מה שנמסר לנו.

מבירור נוסף שערכתי עולה, כי צדקת! ובמקום היו שניים נוספים: אחד שככה"נ עבר קורס חובשים אך עדיין לא מוכר ע"י מד"א, ושני כונן שעזר וסייע בהנשמות לישראל.

אם אתה הוא 'השני', מכיון ששמך לא היה (ועדיין לא...) ידוע, נבצר מאיתנו לציין זאת באופן אישי, ואיתך הסליחה!

פעולותיך ראויות לכל שבח. אדרבה, הזדהה ונזדהה איתך.

תמשיך להצליח!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/1/2005 19:31 לינק ישיר 

אכן כן.
אני הוא השני.

עברתי קורס חובשים נהגים ואכן רק לאחרונה הצטרפתי ככונן מד"א.

אין לי בעיה להזדהות אדרבה חשוב להיות בקשר בפרט בעניין של הצלת חיים.

אם יש אפשרות אני ישלח לך בפרטי את שמי כרגע לא לפרסום על גבי האתר.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 16:47 לינק ישיר 

אז ברכות על הצטרפותך לגדוד הכוננים המעולה של אזור דן.

קבלתי את פרטיך והודעתך הנחמדה בתיבה האישית שלי. ובהינתן האות מצידך, ניתן לדברים פרסום כפי הראוי.

בהצלחה!

תוקן על ידי - הצלה_דן - 16/01/2005 17:14:57



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/1/2005 22:51 לינק ישיר 

שמואל זרגיאן - סחטיין אתה כבר כונן!!

מידידך משכבר הימים מהקורס...

נו אני מנתניה אתה לא נזכר ???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברוך ה' - החייאה מוצלחת על בן 1.5 !!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext