| נשלח ב-9/1/2005 18:53 |
|
| |
ברוך ה' - החייאה מוצלחת על בן 1.5 !!!
ביום שישי לפנה"צ רטט/צפצף הביפר של כונני אזור דן: ילד מחוסר הכרה ברח' עוזיאל בב"ב.
למקום הגיעו במהירות מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן: ישראל פישר – ע. מפ"ה, יהודה לונדנר, מאיר זרגריאן וישראל גרוניך, שהחלו מיד בפעולות החייאה נמרצות.
התברר, כי מדובר בילד חולני אשר עבר ניתוח ראש. הוא שוחרר לביתו לרגל שמחה משפחתית, ולפתע מצאו אביו כשהוא מחוסר הכרה.
לצוות המקצוענים שהיו במקום הצטרף נהג האמבולנס הרגיל אולג שימנסקי, ובהמשך צוות אט"ן קיראון, שיחד עמלו קשות במאמצי ההחייאה.
במהלך הפעולות, פונה הילד לבית החולים "שיבא" בתל-השומר במצב לא יציב.
- - -
לאחר מס' שעות, רטט/צפצף שוב הביפר.
על המסכים הופיעה הודעתו של ישראל פישר – ע. מפ"ה, וזו לשונה:
לכוננים הנפלאים שהיו היום בהחייאה ברח' עוזיאל בב"ב. מביה"ח תה"ש דווח כי ההחייאה היתה מוצלחת (ב"ה). בשורות טובות ושבת שלום.
אז ברכות לכם כוננים נפלאים על המאמצים, המסירות והמקצועיות הראויה לשמה. המשיכו לראות ברכה בעמלכם ולקדש שם שמים בפעלכם.
חזקו ואמצו!
ולישראל היקר, הפעיל והנמרץ!
תודה על הפעילות בשטח (בכל ימות השנה), תודה על ההודעה שהכניסה את כולם לשבת מתוך שמחה, ותודה על הכל...
עלה והצלח!
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-10/1/2005 16:11 |
|
| |
תאמינו לי שאני מתפלל בשבילכם שכל החיאה תצליח
חיזקו ואימצו
|
|
|
|
|
| נשלח ב-11/1/2005 17:28 |
|
| |
אוה, איזה אורח חשוב...
התפילות והפרגון שלך בולטים בשטח, כך אומרים לי, ואני רואה את זה גם כאן...
להתראות ולהשתמע...
|
|
|
|
| נשלח ב-13/1/2005 13:04 |
|
| |
ל"הצלה_דן" היקר.
לא שאני מתגהה וכדומה אבל:
הסיפור נכון אבל כדאי לדייק במשתתפים "בפועל" בהחייאה:
ישראל פישר – ע. מפ"ה,מאיר זרגריאן, ואנוכי ( אני מעדיף להישאר בעילום שם)
אני ומאיר התחלנו מיד בפעולות ההחייאה ולא הפסקנו עד שלאחר מס' דקות נשמנו לרווחה - החלו סימני הצלחה- לאחר מכן הגיע הפראמדיק מאיילון שאני לא זוכר את שמו. ביצע מה שביצע (טובוס וכו') והורדנו את התינוק מהבית לאט"ן תוך כדי פעולות החייאה מלאות במהלך הפינוי.
אולי בגלל שאני לא ב"הצלה" רק ב"מ.ד.א." לא נראה לי שיש אפליות בנושא? נכון?
באמת תודה רבה למאיר חזק ואמץ.
בעילום שם!
תמיד למען הצלת חיים !!
תוקן על ידי - shmulik10 - 13/01/2005 13:09:22
|
|
|
|
| נשלח ב-13/1/2005 13:06 |
|
| |
תוקן על ידי - shmulik10 - 13/01/2005 13:09:45
|
|
|
|
| נשלח ב-13/1/2005 17:10 |
|
| |
shmulik10 הנכבד!
פורום זה מיועד לכלל כונני מד"א ומתנדבי "הצלה".
המידע נכתב ע"פ מה שנמסר לנו.
מבירור נוסף שערכתי עולה, כי צדקת! ובמקום היו שניים נוספים: אחד שככה"נ עבר קורס חובשים אך עדיין לא מוכר ע"י מד"א, ושני כונן שעזר וסייע בהנשמות לישראל.
אם אתה הוא 'השני', מכיון ששמך לא היה (ועדיין לא...) ידוע, נבצר מאיתנו לציין זאת באופן אישי, ואיתך הסליחה!
פעולותיך ראויות לכל שבח. אדרבה, הזדהה ונזדהה איתך.
תמשיך להצליח!
|
|
|
|
| נשלח ב-13/1/2005 19:31 |
|
| |
אכן כן.
אני הוא השני.
עברתי קורס חובשים נהגים ואכן רק לאחרונה הצטרפתי ככונן מד"א.
אין לי בעיה להזדהות אדרבה חשוב להיות בקשר בפרט בעניין של הצלת חיים.
אם יש אפשרות אני ישלח לך בפרטי את שמי כרגע לא לפרסום על גבי האתר.
|
|
|
|
| נשלח ב-16/1/2005 16:47 |
|
| |
אז ברכות על הצטרפותך לגדוד הכוננים המעולה של אזור דן.
קבלתי את פרטיך והודעתך הנחמדה בתיבה האישית שלי. ובהינתן האות מצידך, ניתן לדברים פרסום כפי הראוי.
בהצלחה!
תוקן על ידי - הצלה_דן - 16/01/2005 17:14:57
|
|
|
|
| נשלח ב-20/1/2005 22:51 |
|
| |
שמואל זרגיאן - סחטיין אתה כבר כונן!!
מידידך משכבר הימים מהקורס...
נו אני מנתניה אתה לא נזכר ???
|
|
|
|
|