החייאה מוצלחת ב"ה – חזר דופק ונשימה!
אמש בשעות הערב התקבלה הודעה על בן 75 מחוסר הכרה ברח' נחמיה בב"ב.
"עוד לא הספקתי להודיע בדרך, וכבר הודיעו שניים שהם במקום" – מספר לי אחד המתנדבים שגר ברח' עזרא הסמוך.
ואכן במהירות לא שגרתית הגיעו למקום מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן: משה מור, אפרים דודיאן, חיים פינקלשטיין וגואל כהן, שהחלו מיד בפעולות החייאה נמרצות, במקביל לחיבור 'לייפ-פאק'.
ה'לייפ-פאק' מזהה VF!
שוק!
... אסיסטולה. ממשיכים בהחייאה כשלתגבור מגיעים גם אשר שלומוביץ, אלעזר קליין ויהושע ברנשטיין.
לבית נכנסים צוות נט"ן ר"ג עם הפאראמדיק המהולל גיא ארזי והנהג רובי מוצפי, שבמקצועיות ראויה לציון ניהלו את ההחייאה שכללה גם בהמשך מתן שוקים נוספים.
לא אורכים הדקות והשוק השלישי של גיא פעל את פעולתו וחזר דופק ב"ה ("מה יש לנו?" – "סינוס טכיקרדי!").
מתחילים להתארגן לפינוי, לחץ דם – יציב, ומתחילים גם להיראות סימני נשימה עצמונית – "תזרום בהנשמות יחד איתו" – אומר גיא למתנדב שמנשים.
בהמשך פונה הנ"ל במצב יציב לבית החולים "שיבא" בתל-השומר.
תודה לכם צוות נפלא של אזור דן!
|
|