בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"הצלה" גוש-דן בעצרת השבת ביד אליהו ת"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/1/2005 14:18 לינק ישיר 
"הצלה" גוש-דן בעצרת השבת ביד אליהו ת"א


לקראת עצרת הענק "זעקת השבת" המתקיימת היום בהיכל הספורט יד אליהו בת"א, נערכים בארגון "הצלה" גוש-דן לקראת האירוע.

כוח גדול ומיוחד של עשרות חובשי מד"א-'הצלה' גוש-דן יאייש את ההיכל הענק על כל מוצאותיו ומבואותיו. החובשים יתפרסו ביציעים ובכניסות, כשחלק מהם אף יתמקם מחוץ לאולם לתגבור ולאירועים חיצוניים.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אף יאיישו את ניידות הטיפול נמרץ והאמבולנסים של מד"א, כשבראש הכח המיוחד יעמוד פאראמדיק "הצלה" גוש-דן צבי עקשטיין, אשר ישמש כמפקד כוחות מד"א באירוע.

לחובשים המצויידים במערכות קשר מתקדמות וציוד רפואי-מקצועי, יתאפשר מעבר חופשי להגשה מהירה של עזרה רפואית מתבקשת.

מארגני האירוע הודו למנכ"ל "הצלה" גוש-דן הרב אשר שלומוביץ, על סיועו הרב בהקמת מערך העזרה הראשונה, מתוך תקוה ותפילה כי לא יצטרכו להזדקק לשירותי הרפואה.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/1/2005 17:57 לינק ישיר 


עשרות מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן איבטחו את עצרת הענק למען השבת שהתקיימה אמש בהיכל הספורט יד אליהו בתל-אביב.

המתנדבים שהגיעו למקום עם צי של רכבי חירום של מד"א, שכלל: ניידת טיפול נמרץ ו-3 אמבולנסים רגילים, התמקמו במקומות אסטרטגיים בולטים כדי שיוכלו להחיש עזרה במקרה הצורך ח"ו.

בראש הכח הרפואי המיוחד עמד פאראמדיק "הצלה" גוש-דן צבי עקשטיין, שפיקד על המתנדבים שהיו ערוכים לכל מקרה חירום.

במהלך האירוע, הגיע למקום מר איציק בן אהרן סגן מנהל אזור דן במד"א, שביקש להביע באופן אישי את הנאתו מהערכות המתנדבים והודה אישית לכל אחד מהם.

בחסדי ה', הסתיים האירוע ללא מקרים חריגים שדרשו התערבות רפואית.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/1/2005 00:20 לינק ישיר 

אושי איפה התמונות ?????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 12:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 12:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 12:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 12:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 12:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 12:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 13:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 13:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 13:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 13:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 13:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 13:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/1/2005 13:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "הצלה" גוש-דן בעצרת השבת ביד אליהו ת"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext