בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

סאטמאר פיש געפינען אין ליבאוויטש....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/1/2005 19:05 לינק ישיר 
סאטמאר פיש געפינען אין ליבאוויטש....



הדגים שנגנבו בויליאמסבורג נתפסו בקראון-הייטס


עשרה ארגזים מלאים בדגים טריים נתפסו ע"י משטרת ניו-יורק בשיתוף פעולה מצד בעלי חנויות הדגים בשכונת קראון-הייטס. באחד מימי השבוע התדפקו על דלת חנות הדגים ברחוב קינגסטון ומונטגומרי זוג אנשים כשבפיהם הצעה מפתה לרכוש דגים בזול. לאחר שהברנשים הבינו שחושדים בהם, יצאו הם מהחנות וחוקרי המשטרה שהגיעו דקות לאחר מכן, לא מצאו את החשודים.

דקות לאחר מכן התקבלה קריאה מחנות הדגים הנמצאת על קינגסטון בין פרזידנט ויוניון, גם שם חשדו במכירה המפוקפקת והציעו ל'מוכרים' להמתין לבעל הבית שיבוא לבדוק את הסחורה. כאן המשטרה פעלה ביתר יעילות ולאחר שעה קלה התברר שהדגים נגנבו מחנות דגים ידועה בויליאמסבורג.


http://www.col.org.il/show_news.asp?9306




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > סאטמאר פיש געפינען אין ליבאוויטש....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext