בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

!!! אר"ן בבית הצלה !!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/1/2005 17:09 לינק ישיר 
!!! אר"ן בבית הצלה !!!


כן, זו לא טעות בכותרת.

זה יקרה בעז"ה ביום רביעי הקרוב, ט' בשבט (19 בינואר 05).

בשעה 20.00 בדיוק.

באולם ההרצאות ב"בית הצלה" רח' רבי עקיבא 106 ב"ב.

יופיע הגדול מכולם מר דודי עבאדי – פאראמדיק ראשי, אשר ימסור השתלמות מרתקת בנושא: אר"ן.

כ-ו-ל-ם מוזמנים!


כיבוד קל במקום!


אז, להתראות...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > !!! אר"ן בבית הצלה !!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext