בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

כל העולם כולו - גיליון מס' 91

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/1/2005 16:01 לינק ישיר 
כל העולם כולו - גיליון מס' 91
מצורף קובץ

הנה השער. תמונות נהדרות. הרבה תמונות בלעדיות
סיקור המסע של האדמו"ר מסקוירא בלונדון - תמונות בלעדיות מיוחדות ויפות!

חתונת פשוורסק

חתונת גור (בן ר"י שפת אמת הגר"ש אלתר)

ועוד עשרות רבות של אירועים

הנה השער:




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/1/2005 20:26 לינק ישיר 

ווען איז דער סקולענער רבי געווען אין ארץ ישראל?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/1/2005 22:38 לינק ישיר 

פאריגע וואך דאכצעך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/1/2005 00:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ווי איז זשיגן געזעצן ביי די שמחת נישואי די רעכטע זייט פון רבין אדער די לינקע זייט, האט ער איגעכאפט די האנט פון רבין אדער נישט?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/1/2005 00:17 לינק ישיר 

א קשיא אויף א בילד וואס "דער איד" האט זיי געגעבן!...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/1/2005 00:18 לינק ישיר 

"דירעקט" זיצט ער דא, אבער "אומדירעקט" זיצט ער דארט...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/1/2005 02:44 לינק ישיר 

One picture is from the wedding and one is from the Sheva Brochos the next night.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/1/2005 03:55 לינק ישיר 

טיפשים אומפארגינער'ס

איין בילד איז פון א שבע ברכות אין איינס פון די חתונה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/1/2005 04:05 לינק ישיר 

איינער האט צוויי אספירינען פליעז?

ס'הייבט מיר צעביסלעך אן גיין אויף די נערווען די נארישע קריגערייען, מיט די קעגנזייטיגע אויסגעזויגענע פון פינגער פלוידערייען און פאנטאזיעס וואס יעדער ווייסט ס'איז הוילע בלאף.

הערט שוין אויף דארט! שרייבט שוין עפעס קאנטראקטיוו!

איך בין נישט נייגעריג;
ווער ס'איז געמאכט פון ראבער און ווער נישט,
ווער ס'האט פארפאסט די פליגער,
ווער עס איז געזיצן אויף די רעכטע זייט צו אויף די לינקע זייט,
ווער ס'האט געווינען און ווער ס'האט פארלוירן,
אויף די איבער גע'חזר'טע אויסגעשאסענע קוילן פון דירעקט און אומדירעקט
אויף די וואס גיבן גארנישט צו מיט זייער אנוועזענהייט נאר אטאקעס אויף יעדן וואס שרייבט א נארמאל גוט ווארט
אויף די וואס רעדן און בארעדן יעדן און אלעמען


איך האב שטארק הנאה פון די עטליכע נארמאלע שמועסן און אשכולות וואס האבן זיך יא געמאכט לעצטענס ווי;

- מעשר
- אינשורענס
- פירצות הדור
- שיינע בילדער
- אחרון חביב, אנפראגעס עצות און הילף וואס מעמבערס העלפן זיך ארויס איינער דעם צווייטן
א.א.וו.


נאך איינער האלט ווי איך?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/1/2005 07:08 לינק ישיר 

אינגערמאן

with you all the way.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/1/2005 17:23 לינק ישיר 

"אומדירעקט" האלט איך מיט דיר...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/1/2005 19:22 לינק ישיר 

צו שיע

צו משה בער



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/1/2005 01:09 לינק ישיר 

אינגערמאן

כה לחי, קבל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/1/2005 05:45 לינק ישיר 

אינגערמאן

קיפ אן,

מיר וועלן טרייען דיר צו העלפן

אבער, בודזשעט, דאס איז א קאמפלעצירטע, -אפט מאל אומבא'טעמ'טע - שמועס

וויל טריי נעקסט טיים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/1/2005 07:56 לינק ישיר 

אה וווא א קאמפלימענט פונעם חתן דנן הרב ר' דזשובוי המנהל איז מיר א חשיבות. יישר כח! יישר כח!

שכוח ..KJ, מיט יעדענס ביסעלע עפארט וועט דא ווערן נאך א געשמאקער פלאץ!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > כל העולם כולו - גיליון מס' 91
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext