|
|
| נשלח ב-24/1/2005 08:18 |
|
| |
איך האב געהערט אז לכתחילה ווען ער האט נישט געוואלט גיין קיין וויזניץ, האט ר' דניאל אים צוגרעדט ער זאל גיין קיין וויזניץ, דער נעקסטער זמן, האט דער פאטער שוין נישט געוואלט ער זאל גיין קיין וויזניץ, האט ר' דניאל אים פראבירט צו רעדען ער זאל נישט צוריק גיין, האט ער נישט געקענט ביי אים פועל'ן.
|
|
|
|
| נשלח ב-24/1/2005 13:54 |
|
| |
מימין לשמאל יושבים בשלחן הכבוד
יבדלחט"א הרה"ג רבי מנחם דוידוביץ שליט"א
והשני הרה"צ רבי דניאל זצ"ל
ויבדלחט"א הרה"ג רבי שמואל ברנסדורפר שליט"א
הרה"ג רבי מאיר ברנסורפר שליט"א
הרב קרייסווירטה זצוק"ל
החתן הרה"ג רבי יואל קאהן שליט"א
כ"ק אדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליטא

|
|
|
|
| נשלח ב-24/1/2005 17:00 |
|
| |
ווער עס פארשטייט אביסל אין קבלה זאל ביטע ענטפערן אויף די קומענדיגע פראגע:
פארוואס איז געווען אזוי ויכטיג דאס גרויסע נייע פירוש אויף דעם זוה"ק פון ר' דניאל זצוק"ל? וואס טויג נישט אונעם גרויסן חיבור "הסולם" פון מוהרי"ל אשלג זצ"ל?
איך האב געהערט אז אסאך וואס פארשטיין אין קבלה זאגן מ'זאל נישט לערנן און דעם "סולם", ווייסט איינער דער סיבה דערצו?
איך האב געהערט אמאל נאכמערער פון איינער וואס איז נאנט צו הרב שטיינמאן שליט"א אז הרב שטיינמאן האט איהם געהייסן ארויס נעמן דער זוהר "הסולם" פון שטוב, (אגב ס'איז אונטרעסאנט, יענער איד האט מיר געזאגט אז הרב שטיינמאן האט איהם געזאגט אז און יעדן אידיש שטוב דארף זיין אזוהר אפילו מפארשטטייט עס נישט, און ער האט איהם געפרעגט צו ער האט זוה"ק, האט ער איהם געזאגט אז ער האט זוהר "הסולם", האט הרב שטיינמאן איהם געהייסן דאס ארויס נעמן פון שטוב און קויפן אפשוטע זוהר אן קיין פירוש, [דעמאלס איז נאכנישט ארויס דער "מתוק מדבש" םון ר' דניאל זצ"ל])
|
|
|
|
| נשלח ב-24/1/2005 17:45 |
|
| |
איך החלוקה של המשפחה לתו"א ותוא"י? האם הרוב הלכו
אחרי הגר"ד? וחוץ מזה אם אינני טועה הגר"ד זיע"א הותקף
בשעת הפילוג ע"י חסידי תו"א ליד ביתו והיה רעש גדול בי"ם
מכך...אז לא קצת מצחיק שגם מוסדות תו"א פרסמו מודעות
בי"ם? או שזה היה לכבוד הבנים שלו בתו"א?
|
|
|
|
| נשלח ב-24/1/2005 18:40 |
|
| |
אכן קצת מצחיק, ועוד יותר ...
וכנראה שזה נגד עין הרע, ושלא יאמרו ...
|
|
|
|
| נשלח ב-24/1/2005 21:22 |
|
| |
מי יכול לספר כאן על ההלויה? מי יכול להביא עובדות
וסיפורים מהרה"ק זיע"א?
|
|
|
|
| נשלח ב-25/1/2005 04:38 |
|
| |
תיקון:
יש לו גם חתן בשם ר' אברהם אייזנבך
|
|
|
|
| נשלח ב-30/1/2005 03:55 |
|
| |
מאד מעניין היתה לראות בגליון "העדה"
איך שהכתב ש.ח.פ. כתב שהרה"ק רבי דניאל התפלל בבית המדרש תולדות אהרן בו בזמן שבצוואתו כתב
שאת ספריו אם בניו לא יצטרכו שינדבו לעילוי ולטובת נשמתו לבית המדרש תולדות אברהם יצחק מקום שבו מתפלל עד ביאת המשיה
האם הכל מותר למעןהמפלגה?
להוסיף תיקון
יש לו גם חתן בשם שבתי שטיימברגער
|
|
|
|
| נשלח ב-30/1/2005 05:42 |
|
| |
נאך אזא מין בזיון המת וואס די אנשי המפלגה האבן געמאכט מיטן אוועק כאפן דעם נפטר פון שטוב
וואס האט געזאלט תיכף נאך די טהרה געטובלט ווערן אין די נייע מקוה פון תולדות אברהם יצחק וואס רבי דניאל האט געגעבן א גרוסע סומע צו בויען וואס דארטן האט ער געדאווענט
און די לויה האט געדארפט ארויסגיין 12 אזייגער פון תולדות אברהם יצחק בית מדרש
האבן זיי פארכאפט די מטה קיין תולדות אהרן און אויפגעהאלםן דעם עולם ביז פערטל נאך איינס אונטער א גאס רעגן
אלץ נאר כדי אז דער ראש פון די מפלגה זאל קענען האלטן אן הספד
און עס איז נאר געבליבן צו זאגן די תפילה פון ר' חיים פאלאג'י אקעגן חיטוטי שכבי
איז שוין נישטקיין חידוש וואס זיי שרייבן
המטרה מקדשת את האמצעים און די מפלגה איז עלול אויף אלעם
|
|
|
|
|
| נשלח ב-30/1/2005 06:34 |
|
| |
פייפער
טו מיר א טויבע זיינע אלע קינדער אין איידימער (חיץ חיים יוסף)
זענען אין תולדות אהרן איז האק מיר נישט אין קאפ אז זיי האבן צי גי כאפט די מיטה
הויב די האסט טענות גיי צו זיינע קינדער
|
|
|
|
| נשלח ב-30/1/2005 06:43 |
|
| |
פייפער מיט פיפציג
וואס קריגט איר זיך ארום
סאיז גלוי לכל וואס ר' דניאל האט געהאלטן און וואס ער האט געוואלט און ווי ער האט געוואלט זיין לויה זאל פארקומען
יא גערעכט וואס דו זאגסט מען האט טאקע ר חיים יוסף'ן דעם גהינום געמאכט אין די שבעה טעג דורך די געשוויסטער
סאיז דא פארשידענע בריוון וואס ר' דניאל האט געשריבן ווי ער איז זיך מתמרמר אויף זיינע איידעמער וואס טרינקען איהם די בלוט
תוקן על ידי - SELISH - 30/01/2005 6:46:15
|
|
|
|
| נשלח ב-30/1/2005 07:27 |
|
| |
הדברים המדוייקים הם.
הכתב של העדה ש.ח. פופנהיים הוא חסיד תולדות אהרן ולכן כתב את הנ"ל. אינני יודע איך העורך של העדה שהוא חסיד תולדות אברהם יצחק לא ראה את זה ולא תיקן.
הרה"ק רבי דניאל זיע"א הלך מדי יום למקווה של תולדות אהרן ולא של תולדות אברהם יצחק . וזאת משום שבתולדות אברהם יצחק התקינו מקלחות במקווה ומרן הדברי אמונה זיע"א היה נגד זאת באומרו במקווה צריך להיכנס ולצאת (וכשיש מקלחות אז עומדים ומדברים וכו').
|
|
|
|
| נשלח ב-30/1/2005 16:25 |
|
| |
איך ווייס נישט וואס דא גייט פאר
ס'איז א דבר מפורסם אז ר' דניאל פריש זצ"ל איז גוועהן א חסיד פון ר' שמואל יעקב, און א גהעריגער מעמבער אין תולדות אברהם יצחק מיום הוסדה. ער האט קיין איין וואך נישט פארפעלט א טיש פרייטיג צונאכטס, מיט אלע זיינע שוואכע כוחות איז ער גקומען צו גיין, אין די זעלבע זאך אויך אלא תפילות, סיי ידען טאג און סיי שבת,
איך האב אלטס בחור גגעסען ביי אים א פאר מאל שבת, אלע מאל האט ער גרעדט פון דעם תולדות אברהם יצחק רבי'ן מיט גרויס הכנעה אין הערצה, ער האט אונז פארציילט אז זיין טאטע דער תולדות אהרן רבי זצ"ל האט אים גזאגט אז ר' שמואל יעקב האט זייער א הויכע נשמה
ר' דניאל האט אונז בחורים צו גרעדט אז מיר זאלען גיין אויף תולדות אברהם יצחק צו די טישען, און אז מיר וועלען האבען א עליה דורך דעם.
ריכטיג אין מקוה איז ער געגאנגן און תולדות אהרן ווייל ס'איז א שפאן פון זיין שטוב. ער האט מיר אליינס גזאגט אז פארטאגס איז עם זייער שווער זיך צו שלעפען ביז תוא"י, וועגען דעם גייט ער דארט, און ער האט מיר צוגלייגט מיט א שמייכל "נאך אלע זאכען איז עס דאך מיין מקוה, וואס איך האב גגעבען א סך געלט דערויף, טאר איך עס נישט ניצען ?
אלזא דער גאנצער ויכוח איז דא איבעריג אין נאריש, ס'איז זיכער אז ר' דניאל איז גוועהן 100% תולדות אברהם יצחק חסיד, ער מיט ר' מאיר בראנדסדארפער האבען אים מכתיר גוועהן
מילתא דעבידא לאגלויא לא משקרא אינשי (קוקט אויס אז ס'איז דא וואס זענען נישט אין כלל פון אינשי...)
 |
|
|
|
|
| נשלח ב-30/1/2005 17:51 |
|
| |
קיבלתי באישי ואגיב כדלהלן
ללא נושא
נושא מחבר
נשלח ב - 4:19 30/1/2005
--------------------------------------------------------------------------------
מאירקע זיסער.
למען המפלגה ולהאדיר הפראפאגאנדע מותר הכל ומצוה מן המובחר.
וחוץ מזה, שתדע לך, שר' דניאל ז"ל התפלל כל יום בתו"א, ר' בטעות נכנס לתוא"י. וכידוע שטעות לעולם חוזר!
בדיוק כפי שכתבת
למען המפלגה ולהאדיר הפראפאגאנדע מותר הכל ומצוה מן המובחר!
עובדה שר' דניאל הכתיר את האדמו"ר מתוא"י שליט"א במעמד אלפים ומאות (אולי בטעות, לדעתך, ולדעת כל המפיה שלך שקראו לו אז "דני פרוש"), ולא את אחיו הגדול החכם הצדיק המקובל הנחמד והנואם בחסד עליון רד"ק ממונסי, אבל זה העובדה.
עובדה שר' דניאל מסר את צוואתו בשנת תשס"ב אצל כ"ק אדמו"ר מתוא"י שליט"א, ולא אצל ר' דוד (ידידו הנאמן כלשון הרד"ק בהספדו)
עובדה שעד יומו האחרון לא התפלל ר' דניאל אפילו פעם אחת! בביהמ"ד (הגנוב) תולדות אהרן, או עם מנין של דוד קאהן, לולא אם הי' לו שם שמחה משפחתית, גם לא באש התורה במזרח ירושלים, רק בשטיבלאך ובמנחה מעריב בזמן אחרון בגלל מחלתו, ותו"א ממוקם למרגלות ביתו, כך שבס"ה חוץ ממתי שהי' נח לו בשביל יסוריו ומחלתו הוא הלך דרך ארוכה עד לתוא"י להתפלל שם, ואם זה לפי דעתך טעות מצידו זכותך לחשוב אחרת, אבל לפחות ר'
דניאל הוא זה שהחליט ככה ולא המפיה של תולדות גבריאל שישא.
עובדה היא שבצוואתו הוא כותב שאם בניו לא רוצים את ספריו שינדבו אותם לביהמ"ד תולדות אברהם יצחק, שם אני מתפלל בס"ד עד ביאת המשיח, אומר שר' דניאל עצמו החזיק עצמו כחסיד ומתפלל בתוא"י עד יומו האחרון,
מה שהשחרית האחרון התפלל במנינו של כ"ק אדמו"ר מתוא"י שליט"א, וגם שוחח אתו באריכות אחרי התפילה, במעמד עשרות, (ולא הידידות שלו המדומה עם דוד, באיזשהוא בוידם או מרתף, שרצית שהי' קיים)
ועובדה אחרונה היא שר' דניאל הגיע לשב"ק בא לבית שמש להסתופף בצל כ"ק אדמו"ר מתוא"י שליט"א, דבר שלא עשה מעולם לדוד קאהן, וגם הטיש שהי' אצלו במגדל, הי' במסגרת נופשו בעיר בגלל המרחצאות (וגם לזה הובל ע"י משפחתו הלאומניים מתו"א)שהי' כורח המציאות בגלל מצבו הקשה, כאשר לפני כן לא יצא מביתו זמן רב.
ולא נכנס בכלל לכל השמועסן והשיחות המוקלטים שנמצאים מר' דניאל עד התקשרותו והתבטלותו לרבו ותלמידו, כ"ק אדמו"ר מתוא"י שליט"א, ואין וגם לא תמצא שום דבר מוקלט ומתועד שהוא מדבר ברבים או כותב
ממעלותיו או גדלותו של "ידיד נפשו" ר' דוד קאהן ממונסי, וגם לא על חבורת הגנבים שלו, קופת חולים המאוחדת דמקריא "תולדות אהרן".
ואם זה עדיין לא מספיק, אז אין לי עם מי לדבר, ואתה תלך ותשכנע את ה"קעלבלאך" שלכם עם "עובדות"
המיוצרים שלך, ואני את נפשי הצלתי.
 |
|
|
|
|
|