הנ"ל נפטר. ת.נ.צ.ב.ה.
שוטפים את הציוד...
אורזים...
ומפנים את הזירה לאנשי זק"א...
מקופ היו: שעיה ברנשטיין ויואל ובר.
שעיה כועס על התמונה... שעיה קח את זה בתור עידוד על המאמץ שלא צלח.
נו, וכי אינך מכיר את שייע, הוא אוהב לעשות את העבודה ולהמשיך הלאה... אגב, בתמונה נראה יונתן - נהג האט"ן (דן 18) ולידו המשתלמת. הנט"ן (דן 19) הגיע מת"א להוציא תעודה. ברוך דיין האמת!
לצלם היקר לא לחינם אמרו ליזהר מהמצלמה שלך וזה כנראה מ נ ח ם בכל זאת תפסת אותי במצלמה שלך בחיי היום יום רק אל תצלם אותי במצבים אחרים וכו'
ולך הצלה דן אם הייתי יודע את שמך הייתי גם נותן לך קרדיט בכל אופן תודה על הפירגון.........
יהושע היקר! רק תהיה מודע לעובדה, כי אוהבים אותך גם בשטח וגם כאן... תמשיך להצליח!