אחד ממלאכי 'הצלה' גוש-דן - ...מגיע לו...
בשורות הבאות נביא את סיפורו של אחד מבכירי המתנדבים של ארגון "הצלה" גוש-דן, שזכה הלילה להחיש עזרה לאחד מגדולי האדמו"רים.
- - -
הוא לא היה תורן הלילה, והוא לא היה ער – ובכל זאת הוא יצא לקריאה.
זה לא היה מיד עם לכתו לישון, וגם לא בשעה שהוא חשב לקום – מחוגי השעון הראו על השעה 4.45 לפנות בוקר.
זה לא קרה רק בלילה האחרון, זה כמעט כל לילה כך.
הוא הולך לישון, לנוח מעמל יומו, אך שינתו שינת עראי – מכשיר הזימונית (הביפר) עליו, מכשיר הקשר פועל והוא לבוש בבגדים קלים. הכל כדי להחיש עזרה, להביא מזור, וכדבריו: "אם אגיע לפני התורן, והאדם יקבל את החמצן או הסיוע הרפואי לו הוא נזקק, בדקות ספורות קודם, והיה זה שכרי".
כן, זהו הבן-אדם, או אם תרצו המלאך, ששמו מעיד על העזרה הרבה אותה הוא מושיט לכל – הר"ר אלעזר קליין הי"ו.
כך זה כל לילה, בשקט ובלי רעש – מזנק ונוסע, בודק ומסייע. לאחר-מכן, הוא ממשיך בשגרת יומו, כאילו דבר לא אירע, למרות שלפעמים הוא אחר לילה ללא שינה.
- - -
הלילה הוא זכה לקבל בעולם הזה, מעט מן השכר המובטח לו על פעלו הרב בתחום הצלת חיים.
הוא יצא לקריאה שגרתית, לכאורה, של קוצר נשימה, ברח' עזרא בב"ב. אך כשהוא הגיע למקום, בשרו נעשה חידודין חידודין, בראותו את האישיות אליה הוא נקרא לטפל.
הוא הודה בליבו לבורא עולם על הזכות שגלגל לידיו, אך כדרכו, הוא עשה את הכל במקצועיות ובמיומנות רבה, כשהוא מוסיף לכך את יראת הכבוד, המגיעה לגדולי ישראל.
האדמו"ר הישיש בן ה-82 אליו הוא נקרא, התלונן על כאבים בחזה וקוצר נשימה.
אלעזר העניק לו את הטיפול הרפואי הראוי והמתבקש, ולאחר מכן העביר את הטיפול בו לצוות נט"ן ר"ג שהגיע למקום בראשותו של הפאראמדיק המעולה ארז פוגל, שלאחר סיום הבדיקות המליץ על פינוי לביה"ח "מעייני הישועה".
כעת סבר אלעזר, כי לכאורה, הוא סיים את חלקו ותמה זכותו בטיפול באותו אדמו"ר מפורסם. אך בתו של האדמו"ר פנתה אליו וביקשה שהוא יתלווה לביה"ח, מכיון שיתכן ואחות / רופאה יבקשו לטפל בו, ואין זה מן הראוי.
אלעזר התלווה לאדמו"ר בדרכו לביה"ח, שם הוא אכן זכה לשמש בקודש, וסייע בידי הצוות הרפואי, לבצע את הבדיקות הנדרשות, כבדיקת א.ק.ג., צילום חזה, מדידת סוכר, לחץ דם וחום. הוא המשיך ללוות את הטיפול באדמו"ר, עד לאישפוזו במחלקה הפנימית בשעות הבוקר המוקדמות.
הוא אף סייע בידי המשפחה ביצירת קשר עם הרב אלימלך פירר, אשר שלח למקום רופא ופרופ' נוספים להתייעצות וחוות דעת נוספת.
ד"ר ברייאר מנהל ביה"ח "מעייני הישועה" שהגיע בשעות הבוקר, קיבל ע"ע עצמו את המשך הטיפול באדמו"ר אשר הועבר לחדר נפרד, בו אף זכו מקורביו להתפלל עמו תפילת שחרית במניין.
עתה, כשיחד עם הציבור מתפלל הוא בליבו לשלומו של אותו אדמו"ר, עזב אלעזר את בית החולים, בדרכו להמשיך בשגרת יומו שכוללת תחומי עזרה וסיוע נוספים לרווחת הקהילה.
- - -
אשריך אלעזר, אשריך!!!
אשרינו אלעזר, אשרינו, שיש לנו נכס יקר כמוך!!!
 |
|
|