בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

בעל הברית ארויסגעווארפן פון פשעווארסק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/1/2005 18:34 לינק ישיר 
בעל הברית ארויסגעווארפן פון פשעווארסק
מצורף קובץ



אחד מהמפגינים בעד המחבלים בביה"ד בהאג, והיה בין אלה שהתפללו למען עראפאת ימ"ש בפאריז,עשה אתמול שלום זכר לבנו בביהמ"ד פשעווארסק באנטוורפן.

היום היה אמור להתקיים הברית בביהמ"ד הנ"ל .

לאחר מחאות ומהומות של כמה מהמתפללים המיושבים נזרק אבי הבן ע"י הגבאים מהביהמ"ד, בבואו לתפילה.

באמצע תפילת מוסף חזר אבי הבן כדי להיות נוכח בברית.

לאחר התפילה יצא האדמו"ר ר' לייביש -שהיה אמור להיות הסנדק- מהביהמ"ד,והקהל התפזר מבלי שהברית התקיים.

לאחר כשעה ארוכה הסכימו הגבאים-בטענה שהתינוק אינו אשם-שהברית תתקיים בחדר צדדי,ואבי הבן יצא לרחוב לחפש ולבקש עשירי למנין.


דא איז א בריוו וואס דער בעל הברית שרייבט אז ער נישט מוחל ווער עס האט געהאט א חלק און זיין ארויסווארפען


http://news.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?whichpage=3&topic_id=1223923





דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/1/2005 19:52 לינק ישיר 

רב ואב"ד קהילת החרדים חחחחחחחחחחחחחחח

וויפיל אידען דאווענען ביי אים?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > בעל הברית ארויסגעווארפן פון פשעווארסק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext