בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

שמחת בית סאטמאר ירושלים.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/1/2005 03:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ץ

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ביים טיילן די פירות

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:27 לינק ישיר 

העיקר חסר מן הספר...

די ריכטיגע בילדער פון די דרשה זענען נאך נישט אנגעקומען...

אגב, וויפיל מאל טאנצט מען דארט ???
(שוין באלד ווי די אהרונים...)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/1/2005 03:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די פיצוחים מיט די צוקוועטשטע (טרוקענע) פירות.

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:30 לינק ישיר 

משה וואלף מיינט עס אמת'דיג !!!

נאר מיט שמחה...

תוקן על ידי - זאליweaky - 27/01/2005 3:34:09



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/1/2005 03:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ביים בענטשן און זינגען דוי התר, סיגעווען דארט עפעס א 7 ברכות

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ביים ארויסגיין פון שאטער

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אויפן וועג אהיים

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מיט אפאר אברכים

אין רשות לקחת תמונות שלי למקום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another place




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:35 לינק ישיר 

יעקב בער זאגט אויך א דרשה ???

מיט א כוס ???

ער קען דאך...(גב"ג...איר געדענקט ?)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/1/2005 03:38 לינק ישיר 

נעקסטע וואך בל"נ וועט זיין בילדער מיט רב דושינסקי שליט"א און מיט ר' דודל טווערסקי שליט"א (ראחמסטריווקא רבי) און אזוי אויך פון די היינטיגע נסיעה קיין מקומות הק' אין די גליל בערג.

[די אלע וואס האבן מיר אריינגעשיקט קוויטלעך, מיט נעמען אז איך זאל בעטן פאר זיי אדער פאר זייערע מקורבים, האב איך געטוהן לויט זייער פארלאנג]



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2005 03:38 לינק ישיר 

זאליweaky

please calm down. look no one is even answering you. you have writen the same joke 3 times. please stop and dont make choizik off you



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > שמחת בית סאטמאר ירושלים.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 5 לדף הבא סך הכל 5 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.