בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש: החייאה מוצלחת על בן 26 בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/1/2005 18:22 לינק ישיר 
אמש: החייאה מוצלחת על בן 26 בב"ב


אמש בשעות הערב התבצעה החייאה מוצלחת ב"ה ברח' מימון בבני-ברק.

מדובר היה בבן 26 הלוקה בתסמונת דאון, שלקה בדום לב.

למקום הגיעו במהירות מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יוחנן וייס, אברהם גוטסמן ויצחק ויינברגר, אשר החלו בפעולות החייאה נמרצות.

בהמשך הצטרפו אליהם צוות אט"ן ב"ב בראשותם של הפאראמדיקים הנפלאים והמיומנים גיא ארזי ושי פנחס, שבמהלך הפעולות אף נתנו לו שוק חשמלי אחד לאחר שאובחן VT.

פעולות ההחייאה הוכתרו בהצלחה ב"ה, והוא פונה יציב המודינמית לבית החולים.

- - -

תודה לכם מלאכי 'הצלה' גוש-דן.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/1/2005 01:56 לינק ישיר 

בהחייאה השתתף גם החובש הכונן יוסף קליך.



למנגינת ליבינו הנ"ל נפטר בביה"ח.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש: החייאה מוצלחת על בן 26 בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext