אמש: החייאה מוצלחת על בן 26 בב"ב
אמש בשעות הערב התבצעה החייאה מוצלחת ב"ה ברח' מימון בבני-ברק.
מדובר היה בבן 26 הלוקה בתסמונת דאון, שלקה בדום לב.
למקום הגיעו במהירות מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יוחנן וייס, אברהם גוטסמן ויצחק ויינברגר, אשר החלו בפעולות החייאה נמרצות.
בהמשך הצטרפו אליהם צוות אט"ן ב"ב בראשותם של הפאראמדיקים הנפלאים והמיומנים גיא ארזי ושי פנחס, שבמהלך הפעולות אף נתנו לו שוק חשמלי אחד לאחר שאובחן VT.
פעולות ההחייאה הוכתרו בהצלחה ב"ה, והוא פונה יציב המודינמית לבית החולים.
- - -
תודה לכם מלאכי 'הצלה' גוש-דן.
|
|