|
|
| נשלח ב-30/1/2005 03:14 |
|
| |
צבי.
מי אמר ש"נשתכחה תורת הבעש"ט" ?
|
|
|
|
| נשלח ב-31/1/2005 01:43 |
|
| |
דרך הבעל שם
אין מאנכע מאכען דעם טעות אין שרייבען תורת.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-1/2/2005 04:48 |
|
| |
הראשון שאמר את זה הי' הגה"ק בעל דברי חיים מצאנז זי"ע, ואחריו החזיקו הרבה מאוד מגדולי תלמידי תלמידיהם של תלמידי הבעש"ט.
ואף שהם בעצמם החזיקו ג"כ בכמה מדרכי החסידות, אך כוונתם הי' שנשתכח הפנימיות.
|
|
|
|
| נשלח ב-1/2/2005 05:29 |
|
| |
טובלכול
קענסט מיר אונווייזען א מקור אז צאנזער רב האט עס געזאגט?
|
|
|
|
| נשלח ב-1/2/2005 23:16 |
|
| |
באקומען אין תיבהאישית.
המקור בחמדה גנוזה צאנז שיחה א'
וכבר כתב כן האדמו"ר מקאפוסט (מנכדי התניא זי"ע) במגן אבות, אבל ידוע שחסידי חב"ד היה להם תרעומת עליו, אולי בגלל זה? מי יודע
העיקר שלא האדמו"ר מסאטמר חידש את זה הוא רק החזיק במה שכתבו קדושי עליון נ"ע לפנינו
|
|
|
|
| נשלח ב-1/2/2005 23:28 |
|
| |
ווער עס קלערט היינט אז עס איז נאך דא א זכר פון דעם ריכטיגן דרך החסידות (די פנימיות), איז אדער פאררוקט, אדער א ליטוואק...(הגאון וכדו').
מען דערף נישט היינט דערויף ליידער קיין שום הוכחות אדער מראי מקומות !!!
|
|
|
|
|