הצלה-דן!
הדיווח שלך נפלא והתמונות של מנחם יפות.
אך מן הראוי שתתן לרודיך את הכבוד הראוי. יתכן כי בשוגג שכחת, אולם הוא חובש בכיר. (באחת התמונות הוא אף נראה שואב תרופה/שטיפה).
ולא פלא, שעידו ביקש ממנו להתלוות, כי הוא מתנדב הרבה על הנט"ן, ואם אני זוכר טוב גם בירי של המאבטח בטכנאי המזגנים הוא התלווה לנט"ן לבית החולים.
בכל אופן תודה רבה, הדיווחים כאן בפורום יפים מאד.
|
|