בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אסיפת נהגים מתנדבים בת"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/1/2005 17:04 לינק ישיר 
אסיפת נהגים מתנדבים בת"א



ביום א' 6.1.05 בשעה 19:00 תערך אסיפת נהגים מתנדבים במד"א תל-אביב.
נהגים, "מחזירים", ונהגים בהפסקה מוזמנים לאסיפה חשובה זאת.
האסיפה תערך בנוכחות מנהל האיזור - ההשתתפות חובה!
לברורים נא לפנות לגיל פשה אחראי נהגים מתנדבים בטל' 054-6664644.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אסיפת נהגים מתנדבים בת"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext