בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אוהב אתכם אבל אולי??????????

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/2/2005 16:09 לינק ישיר 
אוהב אתכם אבל אולי??????????

א. אולי למישהו יש תמונות מתאונת הצונאמי שהייתה ביום חמישי שעבר בת"א?
ב. תעשו טובה לפחות כאן באתר תעדכנו מה קרה בכל מיני שיצאו בביפר כגון:
אתמול תאונת דרכים פצ' קשה בחניון ליד פיקנטי
כל מיני חוסר הכרה למיניהם וכו'הטקסט שלך כאןאוהב אתכם תמיד



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/2/2005 16:21 לינק ישיר 


ליפא'לע יקירי!

אנו משתדלים מאד לעדכן על כל מה שקורה ב'גוש'...

אולם לא תמיד מה שמסתמן ונראה בביפר הוא הנכון. לדוגמא, אטול את הדוגמא שאתה הבאת מהת.ד. בחניון שליד "פיקנטי" (ז"ל), שם היתה פצועה אחת קל. נו, בשביל זה לפתוח אשכול?

בכל אופן תודה על הערנות שלך...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אוהב אתכם אבל אולי??????????
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext