ליפא'לע יקירי!
אנו משתדלים מאד לעדכן על כל מה שקורה ב'גוש'...
אולם לא תמיד מה שמסתמן ונראה בביפר הוא הנכון. לדוגמא, אטול את הדוגמא שאתה הבאת מהת.ד. בחניון שליד "פיקנטי" (ז"ל), שם היתה פצועה אחת קל. נו, בשביל זה לפתוח אשכול?
בכל אופן תודה על הערנות שלך...
|
|