בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ברכות לכוננים על קבלת לידה בשעטו"מ

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/2/2005 16:32 לינק ישיר 
ברכות לכוננים על קבלת לידה בשעטו"מ


ברכות מזל טוב למתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן חיים זלצר ואפרים דודיאן, אשר ליוו אתמול בהצלחה את הליכי צאתה לאויר העולם בשעטו"מ של תינוקת חמודה, אי שם באחד הבתים ברח' רש"י בב"ב.

ברכת מזל טוב מיוחדת והחלמה מהירה ליולדת תחי'.

"אסאך נחת!" (מקוה שכתבתי נכון...)




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/2/2005 18:23 לינק ישיר 

לפי הדיווח של הנהג ערן גוטמן בקשר זה היה בן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/2/2005 18:30 לינק ישיר 

ליפה יקירי....

אתה מתבלבל...

במקרה הנ"ל לא היה דיווח בקשר!

הדבר היחיד שדווח זה פנוי למעיני...

לפי הכרותי את הנהג המתנתי לשמיעת ה"מזל טוב" אבל..כולם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/2/2005 18:31 לינק ישיר 

אולי כשהוא סגר במעיני...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ברכות לכוננים על קבלת לידה בשעטו"מ
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext