כן, כן, הנה הפרטים וסליחה על האיחור (לא מעט בעטייה של הבעיה הכללית ב"הייד פארק" בהעלאת תמונות...).
מדובר ברכב דייהטסו לבנה שפנה ימינה מרח' אבא הלל לרח' ז'בוטינסקי לכיוון ת"א.
ככל הנראה עקב מהירות גבוהה, איבד הנהג שליטה, עלה על אי התנועה והתנגש בעמוד חשמל.
מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן ישראל הרשטיק שמיהר להגיע למקום, החל בהגשת הסיוע הרפואי לשלושת הצעירים שישבו ברכב.
עקב הקינימטיקה ומיחושי שלושת הנפגעים, הפעיל ישראל שיקול דעת מקצועי ו...
"דן 331" – "שומע" – "בתאונה בז'בוטינסקי, מדובר ב-3 נפגעים. אני צריך פה עוד אמבולנס בנוסף לזה שבדרך" – "טוב, תודה".
("בשביל מה שנמתין עד שיגיע האמבולנס הראשון ואז רק נוציא אמבולנס נוסף? זה הרי רק יעכב את הפינוי..." – כך, הרשטיק).
הוא המשיך בטיפול – מדדים וקיבועים, ולבסוף פונו שלושת נפגעים לביה"ח "איכילוב" בת"א, ע"י 2 אמבולנסים, האחד מת"א והשני מר"ג בראשותו של הפאראמדיק ארז פוגל.
|
|