בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"מפה יוצאים רק דרך החלון" קפיצה מקומה 3

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/2/2005 13:17 לינק ישיר 
"מפה יוצאים רק דרך החלון" קפיצה מקומה 3
מצורף קובץ

מה היה שם בדיוק?

הצלה דן בבקשה....

במקום היו:
*איציק שיינפלד [חובש ת"א]
*שעיה ברנשטיין
*יוסף קליך




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/2/2005 13:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/2/2005 13:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/2/2005 13:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/2/2005 13:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/2/2005 13:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/2/2005 13:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/2/2005 13:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ששש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/2/2005 15:11 לינק ישיר 


והנה הפרטים...

ביום ראשון בלילה, סמוך לשעה 00:30, התקבל דיווח על חבר שתקף את חברתו ברחוב הרא"ה ברמת גן.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יהושע ברנשטיין, יצחק שיינפלד ויוסף קליך, שהגיעו למקום, איתרו – יחד עם כח משטרה שהגיע למקום - בדירה בקומה השלישית בחורה פצועה באורח בינוני, כשאיתה גבר נוסף.

מתחקור עלה, שהאדם הנוסף הגיע לבית חברתו ואיים עליה בסכין. חברתו, עקב חששה, קפצה מהקומה השלישית והחשוד העלה אותה חזרה לדירה כשהיא פצועה בכל חלקי גופה.

המתנדבים החלו בהגשת הטיפול הראשוני אשר כלל חבישות וקיבועים, כשאליהם חובר צוות אמבולנס רגיל מר"ג בראשותה של הנהגת/הקצמ"שית פז אורולוב.

לאחר חבירה עם צוות נט"ן מת"א פונתה הנפגעת במצב בינוני לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/2/2005 12:34 לינק ישיר 

מי החובש מלוה?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "מפה יוצאים רק דרך החלון" קפיצה מקומה 3
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext