נפילה מגובה ברח' הירקון/אבוחצירא בב"ב
היום, בשעות הבוקר המוקדמות, התקבלה קריאה על אדם שנפל מגובה במוסך ברח' הירקון פינת אבוחצירא בבני-ברק.
מדובר באדם שהילך על גג אסבסט. לפתע נשבר הגג תחתיו והוא נפל מגובה 5 מטרים לתוך מוסך.
מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן אלעזר בירנצוייג שהיה בסמוך, הגיע במהירות למקום והחל בהגשת הטיפול הרפואי הראשוני לנפגע.
צוות נט"ן שהגיע למקום המשיך בטיפול המתקדם והוא פונה במצב מולטי-טראומה לחדר הטראומה בביה"ח "שיבא" בתל-השומר.
|
|