תמונות יפות אבל רואים רק את מי שנח למטה, איפה המתנדבים שעמלו קשות להוריד את 19 החולים 4 קומות ? ?
איפה הגדולים שהוציאו את החולים מהמיטות מהחדרים אפופי העשן תחת גשם של מים וחושך ללא יכולת לשנום? ?
חזקו ואימצו , המשיכו להציל חיים !
באירוע הזה ראינו מה זה כל דקה יקרה!
|
|