"נאלצנו לגזור חלק מהרקמה"... מזעזע!
אשקלון: ראשה של צעירה נתפס במכונת אריזה
התאונה קרתה כשהצעירה, בת 19 מאזור אשקלון, ניקתה את המכונה. היא נפצעה פצעים קשים בראשה וגבה והובהלה לבית החולים בתל השומר. "הרגשתי שפשוט חצי גוף נתפס לי במכונה", סיפרה לצוות הפארמדיקים, שנדהמו לגלות שהיא נותרה בהכרה מלאה חרף הפציעה הקשה.
(שמוליק חדד - ynet)
צעירה בת 19 מאזור אשקלון נפצעה הבוקר (שני) באורח קשה מאוד לאחר שראשה נתפס במכונת אריזה במפעל "פרי-אור" הסמוך לעיר. היא הובהלה לבית החולים "שיבא" בתל השומר והרופאים מנסים לאחות חזרה את פצעיה הקשים.
הצעירה נכנסה מתחת למכונת האריזה כדי לנקות אותה כאשר הסרט הנע כבר עבד. כתוצאה מכך נתפס ראשה במכונה ונגרמו לה פציעות קשות מאוד.
מייד לאחר התאונה הוזעקו למקום ניידת מד"א וניידת טיפול נמרץ שעמלו שעה ארוכה על מנת לחלצה. להפתעתם של החובשים, חרף הפציעות הקשות נותרה הצעירה בהכרה מלאה וסיפרה לחובשים מה אירע.
"הרגשתי שפשוט חצי גוף נתפס לי במכונה", סיפרה לצוות הפארמדיקים. בהמשך, בדרך לבית החולים, החליטו החובשים להרדים אותה ולחברה למכונת הנשמה, על מנת להקל על הטיפול בה.
נעמי צבי, פארמדיקית שהיתה בין הראשונות להגיע למקום, סיפרה כי היה זה אחד המחזות היותר קשים בהם נתקלה. לדבריה, שיער וחלקים מהקרקפת, כמו גם חלקים מהצוואר, הגב והלחיים נתלשו מגופה של הצעירה ונתפסו במכונה. "העצמות בחלק הזה היו פשוט חשופות לגמרי" סיפרה צבי.
היא סיפרה שאזור התאונה היה מוצף בדם והיה קשה מאוד להבחין מה בדיוק קרה. "למזלנו היא היתה בהכרה מלאה והספיקה לספר לנו מה קרה. בשלב זה הבנו מה צריך לעשות. נאלצנו פשוט לגזור חלק מהרקמה כדי לחלץ אותה מהמכונה. החילוץ היה מורכב מאוד ופעלנו בזהירות רבה. לא רצינו לגרום לה נזק גדול יותר ממה שכבר היה" הוסיפה צבי.
מעריכים כי הליך השיקום של הצעירה יארך זמן רב והיא תזדקק לטיפולים רבים לאחר שהרופאים יאחו את החלקים הפגועים.
 |
|
|