בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

...לכן קיימים מתנדבי "הצלה" גוש-דן...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/2/2005 17:13 לינק ישיר 
...לכן קיימים מתנדבי "הצלה" גוש-דן...


עוד מקרה 'שגרתי' לכאורה, שמראה מה רבה התועלת שמביאים מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן במקרים שונים.

- - -

אתמול בערב התקבלה קריאה על בן 8 שנחנק ברח' אמרי ברוך בב"ב.

מתנדבי מד"א–'הצלה' גוש-דן שלמה גרוסברגר והחובש הבכיר מרדכי עמאר הגיעו במהירות למקום, ומצאו ילד המתקשה בנשימה עם צבע פנים כחלחל מעט.

"הוא אכל פִּלפל ופתאום הוא התחיל להחנק", סיפרה אמו.

מס' טפיחות שכם מקצועיות של המתנדבים גרמו לחתיכת הפלפל הסוררת להפלט החוצה, והילד נשם לרווחה.

לאחר בדיקה קצרה משביעת רצון שביצע צוות נט"ן שהגיע מת"א, הועבר הילד להמשך מעקב בביה"ח.

- - -

וכעת מס' עובדות 'יבשות' נוספות...

באותה שעה שאירע המקרה לא היה באזור דן אמבולנס ו/או נט"ן אחד פנוי בכל איזור ב"ב, ולצורך כך יצא נט"ן מהנה"ז בצהלון שבת"א.

23 דקות תמימות (!) חלפו מאז שיצא הביפר, עד להגעת הנט"ן לכתובת.

?!...

לא נותר אלא להזדעזע מעצם המחשבה, מה היה קורה לולא פעולתם המהירה והמקצועית של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן.

לכן יש למד"א אזור דן את הזרוע הארוכה שלו: מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן.

לכן יודעים מוקדני אזור דן שבלחיצת מקש אחד, הם כבר נותנים מענה רפואי-מקצועי למקרי החירום השונים.

לכן ידועים מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן במהירות תגובתם.

לכן הם מצטיינים בטיפולם המקצועי.

ולכן נמשיך לגשר על אותו פער זמן יקר – במהירות ובמקצועיות!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ...לכן קיימים מתנדבי "הצלה" גוש-דן...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext