בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מקרה OD (נרקוטיקה)? זהירות ועירנות יתר!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/2/2005 17:38 לינק ישיר 
מקרה OD (נרקוטיקה)? זהירות ועירנות יתר!


פ"ת: מסומם חשוד שניסה לדקור את אנשי מד"א שטיפלו בו.
(מבזקי - ynet)


המשטרה עצרה תושב פתח תקווה בחשד שניסה לדקור שני אנשי מד"א שהגיעו לטפל בו לאחר שככל הנראה איבד את הכרתו בגלל מנת יתר של סמים.

שני אנשי מד"א מצאו את החשוד מחוסר הכרה בחדר מדרגות בעיר והזריקו לו חומר שנוגד את הסם. כשהתעורר, שלף החשוד סכין והחל לתקוף את השניים. הם הצליחו להשתלט עליו והזעיקו את המשטרה.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מקרה OD (נרקוטיקה)? זהירות ועירנות יתר!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext