פורים מתקרב ושוב סיפורי אסון...
בית שמש: בן 11 שיחק עם נפץ וחלק מאצבעותיו נקטעו.
(מבזקי - ynet)
מספר אצבעותיו של ילד בן 11 נקטעו בעת ששיחק עם נפץ בבית שמש. צוות מד"א פינה אותו במצב קל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.
אתם מבינים? הוא קטוע אצבעות, אך מצבו קל...
אז, הזהירו נא גדולים על הקטנים!
|
|