בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נס בחד-נס – ברכות על החייאה מוצלחת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/2/2005 15:28 לינק ישיר 
נס בחד-נס – ברכות על החייאה מוצלחת


היום (ה') לפנה"צ התקבלה קריאה על חוסר הכרה ברח' חד נס ברמת גן.

מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן מפקד יחי' האופנועים החובש הבכיר מרדכי עמאר הגיע במהירות למקום, ומצא גברת כבת 80 מחוסרת הכרה.

מרדכי מחבר את הלייף-פאק שלו וזה מיהר לזהות את המצב - VF.

"שוק!"

הפעולה השיגה את מטרתה והקצב חזר להיות 'סינוס'.

מרדכי מתחיל להנשים, תוך שאליו מצטרף מתנדב נוסף מאיר זרגריאן שהגיע למקום בתור אמבולנס רגיל.

מאיר רוצה להתחיל עיסויים, ולפתע שוב – VF!

3 שוקים נוספים השיגו שוב את מטרתם ולגברת חזר דופק 'סינוס'.

כאן מצטרפים למאמצי ההחייאה הצוות המוצלח של אט"ן ב"ב, שי פנחס (פאראמדיק), ארז פוגל (פאראמדיק-נהג) וברוך סלע (משתלם פאראמדיקס).

החבריה מתחלקים בפעולות: הנשמה - אינטובציה, וריד, מוניטור, תרופות, ואז שוב – VF!

שוק נוסף מידי צוות האט"ן הוכתר בהצלחה ולגב' שב קצב 'סינוס'.

מתארגנים לפינוי, והגב' בת ה-80 פונתה לאחר החייאה מוצלחת כשהיא יציבה למרכז הרפואי "שיבא" בתל-השומר.

- - -

נס או לא?!

אולי בזכות שם הרחוב...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נס בחד-נס – ברכות על החייאה מוצלחת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext