נס בחד-נס – ברכות על החייאה מוצלחת
היום (ה') לפנה"צ התקבלה קריאה על חוסר הכרה ברח' חד נס ברמת גן.
מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן מפקד יחי' האופנועים החובש הבכיר מרדכי עמאר הגיע במהירות למקום, ומצא גברת כבת 80 מחוסרת הכרה.
מרדכי מחבר את הלייף-פאק שלו וזה מיהר לזהות את המצב - VF.
"שוק!"
הפעולה השיגה את מטרתה והקצב חזר להיות 'סינוס'.
מרדכי מתחיל להנשים, תוך שאליו מצטרף מתנדב נוסף מאיר זרגריאן שהגיע למקום בתור אמבולנס רגיל.
מאיר רוצה להתחיל עיסויים, ולפתע שוב – VF!
3 שוקים נוספים השיגו שוב את מטרתם ולגברת חזר דופק 'סינוס'.
כאן מצטרפים למאמצי ההחייאה הצוות המוצלח של אט"ן ב"ב, שי פנחס (פאראמדיק), ארז פוגל (פאראמדיק-נהג) וברוך סלע (משתלם פאראמדיקס).
החבריה מתחלקים בפעולות: הנשמה - אינטובציה, וריד, מוניטור, תרופות, ואז שוב – VF!
שוק נוסף מידי צוות האט"ן הוכתר בהצלחה ולגב' שב קצב 'סינוס'.
מתארגנים לפינוי, והגב' בת ה-80 פונתה לאחר החייאה מוצלחת כשהיא יציבה למרכז הרפואי "שיבא" בתל-השומר.
- - -
נס או לא?!
אולי בזכות שם הרחוב...
|
|