פיגוע במועדון הסטייג' בת"א בליל שבת
בליל שבת, מעט לאחר השעה 23.00 נחרדה תל-אביב מפיצוץ עז.
מחבל מתאבד פוצץ את עצמו ליד מועדון הסטייג' הסמוך לבית האופרה בפינת הרחובות הרברט סמואל ויונה הנביא.
מיד עם היוודע דבר הפיצוץ, יצאו עשרות מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן עם אמבולנסים ואופנועים מתל-אביב, רמת גן ובני ברק, למקום האירוע.
המתנדב ר' יהודה פרידלנדר אחראי מד"א-'הצלה' גוש-דן באזור ת"א, שהיה בין הראשונים להגיע למקום סיפר, כי היה לו קשה לראות שוב את מחזות הזוועה שנגלו לעיניו לאחר תקופה ארוכה בה שרר שקט יחסי.
כשהם ניכרים בבגדי השבת אשר עליהם, חברו המתנדבים לכוחות מד"א גדולים שהגיעו למקום והגישו את טיפולם המהיר והמקצועי לעשרות הנפגעים שהיו במקום.
חלק מהמתנדבים שאיישו אמבולנסים של מד"א, אף העבירו את הפצועים לבתי החולים "איכילוב" בת"א, "וולפסון" בחולון, "שיבא" בתל-השומר ו"בילינסון" שבפ"ת.
בפיגוע הקשה נהרגו ארבעה ולמעלה מ-50 נפגעו בדרגות פציעה שונות.
עם סיום פינוי הנפגעים, שבו המתנדבים לבתיהם ע"י נהגים נכריים, במסגרת הסדר מיוחד הקיים עם אגף חירום ובטחון של עיריית בני-ברק.
במוצאי שבת שבו המתנדבים לזירת האירוע בכדי להחזיר את רכביהם וציודם הכולל.
תמונות: NRG מעריב, ynet ידיעות, AF, AFP, רויטרס.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 27/02/2005 14:52:32
 |
|
|