יפה מאוד.
הסקופ: הופעת הבכורה של האפודים החדשים של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן, כאן בפורום!!!
המתנדבים: ישראל הרשטיק (נהג האמבולנס, עם האפוד) ואברהם גוטסמן (איש יחי' האופנועים).
צוות האמבולנס: הפאראמדיק הלל הניג, החובש רמי שפירא (הקצמ"ש), ובת השירות (???).
|
|