בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"יום כתום" לאירגון:

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/3/2005 16:27 לינק ישיר 
"יום כתום" לאירגון:
מצורף קובץ

זהו זה הם יצאו מאלמוניותם.

הם ימשיכו להגיש את עזרתם הרפואית והמקצועית, באותה דרך צנועה, אך מהיום כל רואיהם יכירום כי הם אלה המתנדבים הנפלאים של מד"א "הצלה" בני ברק וגוש דן.

יחידת מתנדבי מד"א "הצלה" בני ברק וגוש דן מורכבת מחובשים, נהגי אמבולנסים, חובשים בכירים ופרמדיקים, הידועים במיומנותם הגדולה בהגשת טיפול רפואי מקצועי, תוך איבחון נכון של המקרה הספציפי המטופל.

המתנדבים אף זוכים להערכה רבה הן מצד גדולי התורה אשר הם נפגשים עימם תדיר לשאלות הלכתיות העולות וצצות על כל צעד ושעל, והן מצידם של צוותות מד"א ואנשי רפואה שונים הבאים איתם במגע, ומעריכים עד מאד את פעילותם הברוכה והמקצועית.

סיבות טכניות ורה-אירגון הביאו את הנהלת "הצלה" בני ברק וגוש דן להעניק למתנדבים אפודים חדשים ואיכותיים, אשר יסייעו לזהותם במהלך הטיפול בחולים ובנפגעים.

אנו תקוה כי האפודים ושאר הציוד הרפואי, יבואו לשימוש רק בנסיבות ובארועים משמחים.






דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2005 16:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2005 16:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2005 16:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2005 16:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2005 16:30 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2005 16:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2005 16:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2005 16:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/3/2005 16:45 לינק ישיר 


ובכן, אתמול היתה אכן החלוקה לקבוצה הראשונה של המתנדבים שקבלו את האפודים החדשים.

המתנדבים הודו להנהלת הארגון על צעדי הייעול והארגון המרשימים.

נקווה שאכן השימוש בהם יבוא רק בנסיבות משמחות.

יצויין, כי בנוסף לאפודים, חולק אמש ציוד עזר נוסף, כפנס וחוסם ורידים, כביטוי להוקרה מהרב אלימלך פירר יו"ר אגודת "עזרא למרפא".



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2005 22:33 לינק ישיר 

אני רואה טוב? ישראל פישר ע. מפ"ה נראה בתמונה הראשונה?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/3/2005 22:50 לינק ישיר 


שמח אני לבשרך כי ראייתך טובה ב"ה ועיניך לא הטעוך. אגב, הוא מופיע גם בתמונה השנייה, נכון?

אין זה סוד, כי הוא מהווה במד"א כתובת לכל עניין והוא נותן מענה לכל בעייה. כאן ביקשו החברים להודות לו באופן אישי על עזרתו התמידית המבורכת ועל תרומתו הרבה בנושא האפודים החדשים.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/3/2005 00:50 לינק ישיר 

אני במשך היום מסתובב בכל הארץ ומאזין לגל מד"א ואם יש אירוע קרוב אני ניגש באף מקום לא ראיתי כזה שיתוף פעולה בין מד"א להצלה כמו שיש אצלכם שרואים את ישראל פישר הצדיק שכבר זכה להציל הרבה חיים.
שמח אתכם ביחד
הלואי שבכל הצלות שיש יהיה ככה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "יום כתום" לאירגון:
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext