אבטחת אירוע סיום הש"ס ביד אליהו
מצורף קובץ
מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אבטחו אמש את המעמד המרכזי של סיום הש"ס שנערך אמש בהיכל "יד אליהו" בתל אביב.
במעמד הגדול בראשותם של גדולי ומאורי ישראל שליט"א, השתתפו למעלה מעשרת אלפי איש שחגגו את גומרה של תורה – סיום מחזור האחד-עשר של ה"דף היומי" בתלמוד בבלי, שנלמד במהלך 7 השנים האחרונות.
כח גדול של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן תחת פיקודו של הר"ר צבי עקשטיין פאראמדיק בכיר במד"א ואחראי רפואה ב"הצלה" גוש-דן, התפרסו עם ציודם הכולל ברחבי ההיכל הענק, בכדי לתת מענה מהיר ומקצועי במקרה הצורך ח"ו.
בנוסף לכך, עמדו הכן מחוץ לאולם ניידת טיפול נמרץ, 4 אמבולנסים של מד"א, 2 אמבולנסים של "הצלה" ו-5 אופנועי "הצלה".
מפקד האירוע הר"ר שמעון אטינגר מוסר, כי לשמחת המתנדבים עבר האירוע ללא אירועים מיוחדים, למעט 3 מקרים של פציעות וחבלות שטופלו במקום ע"י המתנדבים.
עם סיום האירוע, נתקבלה ההודעה של הפיצוץ הפלילי בת"א (ראה ידיעה נפרדת). המתנדבים יצאו מיד לאזור הפיצוץ, כשחלק מהם נשארו עדיין באירוע סיום הש"ס, עד לעזיבתם המלאה של כל החוגגים.
מארגני האירוע ומשתתפי המעמד הודו לציבור המתנדבים והעריכו את הפעולה הברוכה הנקשרת גם היא לכלל הפעולות של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן.
בתמונה, מימין לשמאל: שלום פרידמן אחראי נהגים במד"א ר"ג, ששי מוהדב (משתלם פאראמדיקס) וש. ב.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 02/03/2005 23:02:26

 |
|
|