בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אבטחת אירוע

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/3/2005 01:12 לינק ישיר 
אבטחת אירוע

מגן גוד אדום נערך לאבטחת אירוע סיום הש"ס "בירושלים"
בשיתוף עם מתנדבי "הצלה"גוש-דן
לקראת האירוע הגדול של סיום הש"ס שייערך ב"בניני האומה"בהשתתפותם של אלפי איש. נערכים במד"א לאבטחת האירוע הגדול מבחינה רפואית.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/3/2005 13:45 לינק ישיר 

אצל מי נרשמים?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/3/2005 13:48 לינק ישיר 

אחרי עבודת צוות כל כך יפה ביד אליהו [מעדות אישית] אין פל"א שמד"א רוצה אותכם בירושלם...

עלו והצליחו... ורק בכאלה אירועים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/3/2005 15:31 לינק ישיר 

האם אין מספיק מתנדבים בהצלה ירושלים שצריך לקחת מגוש דן ??

האם יש סיבה מיוחדת שהם פונים לגוש דן ??



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/3/2005 22:31 לינק ישיר 

הגיע לי שמועה שהצלה גוש דן פותחים סניף בירושלים לפי הבקשה של מר רונן בשארי מנהל מד"א ירושלים
והפתיחה הראשונה יהיה באבטחת אירוע סיום הש"ס
והמפקד האירוע כנראה יהיה הר"ר צבי עקשטיין המשמש כפראמדיק בכיר במד"א ואחראי רפואה בהצלה גוש-דן, אשר ירכז את פעילות הצוותות הרפואיים במקום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/3/2005 22:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...

--------------------------------------------------------------------------------
......


hazala101

מצורף קובץ

2:25 2/3/2005 - נשלח ב
--------------------------------------------------------------------------------
צוות במה:






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/3/2005 22:39 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הר"ר צבי עקשטיין שפאראמדיק בסניף ירושלים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/3/2005 22:40 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד תמונה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/3/2005 14:38 לינק ישיר 

האם זה באמת או ***?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אבטחת אירוע
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext