שמעתי שאושי אומר בקשר של הצלה
תודה למתנדבים משה מור. חיים אוטמזגין.שלומי יפרח.
הוא אמר לאחר 17 שוקים ולא הצלחתי לשמוע בגלל שהייתי בנתניה.
האם משהו יודע פרטים ע"ז
תודה
אני אוהב אותכם
נשלח ב-4/3/2005 10:08
הייתה החייאה מוצלחת על בן 42 כאשר, השוק הראשון שניתן היה ע"י הרה"ח ר' משה מור ולאחר מכן ע"י הנט"ן.
החולה פונה לתה"ש לאחר שהתייצב והוא מאושפז ביחידה.
עלו והצליחו.