בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

הערליכע שבת מיט קאסובער רבי שליט"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/3/2005 02:43 לינק ישיר 
הערליכע שבת מיט קאסובער רבי שליט"א

א הערליכע שבת מעין עולם הבא אין זאל פון ברכה סימא



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/3/2005 08:33 לינק ישיר 

עס איז באמת געווען אינטערסאנט ווי גאנץ וויליאמסבורג גייט צו אזא סארט וויזניצער טיש.

דער רבי האט געלייגט א עבודה אזונס אין אזעלעכס.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/3/2005 00:23 לינק ישיר 

עס איז געווען קולי קולות דארט וועגן די קאסוב'ע מיט די וויזניץ טראגען מיטן עירוב און עס איז געווען א גרויסע חילול שבת
די עסקנים האבן איינגעלייגט וועלטן אז מען זאל נישט פארדינגען די סאטמאר זאל כפי פסק פון די סאטמאר ווימ"ס בי"ד אז מען טראג נישט טראגען צו די זאלן אבער עס איז געפאלען אויף טויבע אוירען ווייל מענצער גיט געלט פון דער איד און ער איז א שטארקע זאלי און די איינציגסטע סטאר אין ווימ"ס וואס פארקויפט נאר דער איד און נישט דער בלאט כפי רצון קדשו מכתבו הקדוש והטהור של כ"ק משה פראדל ורבו ר' זלמן לייב

תוקן על ידי - אינהכינמי - 07/03/2005 0:30:18



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/3/2005 16:34 לינק ישיר 

איך מיין אז עס זענען נאך סטארס אין וויליאמסבורג וואס פארקויפען נאר דער איד און נישט דער בלאט...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/3/2005 06:32 לינק ישיר 

לאנדא סופערמארקעט נעבן פאפא
ר' מרדכי וואלטער'ס ביידע סטארס
לאנדא רעסטאראנט
(און אפשר נאך אנדערע)
פארקויפן אויך נישט דער בלאט

תוקן על ידי - איחודמעמבר - 11/03/2005 6:36:21



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/3/2005 07:55 לינק ישיר 

ראביי, איך האב געקויפט די בלאט ביי די גראסערי נעבן פאפא ביהמ"ד הגדול אפאר וואכן אין איין צי

אויב אזוי פארדריי מיר נישט דעם קאפ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > הערליכע שבת מיט קאסובער רבי שליט"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext