מתנדב 'הצלה' גוש-דן בת.ד. קשה ליד חיפה
מצורף קובץ
בתאונת דרכים קשה שאירעה ביום חמישי בלילה, בכביש עכו-חיפה, סמוך לכפר מסריק, נהרגו 3 חיילים וכ-7 נוספים נפצעו בדרגות שונות.
מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן דוד בן-שמואל שנקלע למקום, החיש עזרה לפצועים וסייע בידי מד"א שהגיעו למקום בכוחות גדולים.
צוותי ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה בשלושת החיילים, אך נאלצו לקבוע את מותם. יתר הפצועים פונו לבית החולים בנהריה. כוחות גדולים של משטרה וכיבוי אש הגיעו למקום.
הפראמדיק גלעד יוסף, מאזור אשר, היה בניידת הטיפול הנמרץ הראשונה שהגיעה לזירת התאונה. "הרכב הפרטי היה מרוסק לחלוטין. שלושת הצעירים שישבו במושב האחורי נהרגו במקום ומאמצי ההחייאה לא הועילו", סיפר ל-ynet. "הנהג נפצע בינוני ונוסע נוסף ברכב נפצע קל".
יוסף ציין כי הפצועים האחרים, שנפצעו כולם קל, נסעו בשני כלי רכב אחרים שהיו במרחק של כ-50 מטר מהמכונית הפרטית. "כל הפצועים טופלו במקום ופונו לבית החולים בנהריה", אמר יוסף.
אחד מאנשי הצוות של מד"א שטיפל באירוע, פיני קרן, סיפר ל-NRG מעריב כי זירת התאונה היתה מזעזעת. "מראות שמצאנו במקום התאונה לא ראינו כבר הרבה זמן", אמר. "היה צריך להפעיל במקום שיקול דעת כי היו צעקות וזעקות לעזרה מכל עבר".
ראש לשכת התנועה במרחב גליל, רב פקד וקנין, מסר כי מחקירה ראשונית עולה כי מכונית "פוקוס" הגיעה מנהריה וסטתה לנתיב השמאלי. לדבריו, שלושת החיילים ישבו במושב האחורי חגורים.
- - -
מתחילת השבוע נהרגו 16 בני אדם בתאונות דרכים ברחבי הארץ. מאז תחילת השנה נהרגו בכבישי ישראל 86 בני אדם.
- - -
מזעזע! מתי זה ייגמר?...
תמונות: NRG ,yneT

 |
|
|