ביום חמישי השעה 22:37 נתקבלה קריאה על יולדת לאחר ירידת מים, למקום הגיע ישראל הרשטיק שדיווח כי התינוקת כבר בחוץ. לא נותר לו אלא לחתוך את חבל הטבור ולהמתין לאמבולנס שיפנה לביה"ח.
לאם ולתינוקת שלום.
"מזל טוב"
נשלח ב-13/3/2005 14:13
יפה אדם101, הקדמתני!
המשך לבשר לנו בשורות טובות.
האם תחי' ובתה שנולדה לה במז"ט, פונו ע"י אמבולנס מד"א שהיה מאוייש ע"י המתנדבים ליאור קורח ויחיאל שטיגליץ.