אכן, מי שמכירו יודע כי הצניעות והפשטות הם נר לרגליו של אברהם הרשטיק (רגע, בתמונות רואים שגם הציוד הוא נר לרגליו, אך בעצם הציוד הוא נר לאנשים רבים להם הוא סייע בפעולותיו הרבות...).
אשריך ר' אברהם, אשריך!
נשלח ב-13/3/2005 23:21
אח של?
נשלח ב-13/3/2005 23:38
כל הכבוד...
נשלח ב-14/3/2005 00:11
הוא חזן ואין לו את הסימנים
לא מחזיק ממנו אף פעם
מתי שמבקשים ממנו עזרה לא יודע להגיד לא