בשורה טובה לכולם ןבפרט לחסידי ערלוי ישששששששששששש יש פורום חדש ופעיל הכנסו ותהנו "ערלויערס" שמו , הוא מופיע באקטואליה וחדשות הפורום ללא צנזורה כל זמן שלא נכתבים בו ניבול פה
מנהלים! נא למחוק! תודה.