בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מתחפשים להצלה.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/3/2005 17:39 לינק ישיר 
מתחפשים להצלה.
מצורף קובץ

בנשמה...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/3/2005 16:29 לינק ישיר 


"יש לך מדבקות?"...
"לא! קטנות יש לי, אני צריך גדולות יותר"...
"תודה ותן לי גם לחברים שלי מהכיתה"...
"הם לא יכולים לבוא לפה הם גרים רחוק"...

"גם לי"...

"גם לי"...

- - -

כן, זה מה שעובר על צוות המשרד בימים אלו.

בכך הם מבקשים גם להביע את ההערכה וההזדהות שרואים על פניהם בכל פעם (ובב"ב זה באמת בכל פעם...) שהם רואים את הפעולות המקצועיות של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן.

- - -

צוות משרד, שומעים?

עוד שבוע וחצי זה עובר...

החזיקו מעמד!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מתחפשים להצלה.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext