"יש לך מדבקות?"...
"לא! קטנות יש לי, אני צריך גדולות יותר"...
"תודה ותן לי גם לחברים שלי מהכיתה"...
"הם לא יכולים לבוא לפה הם גרים רחוק"...
"גם לי"...
"גם לי"...
- - -
כן, זה מה שעובר על צוות המשרד בימים אלו.
בכך הם מבקשים גם להביע את ההערכה וההזדהות שרואים על פניהם בכל פעם (ובב"ב זה באמת בכל פעם...) שהם רואים את הפעולות המקצועיות של מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן.
- - -
צוות משרד, שומעים?
עוד שבוע וחצי זה עובר...
החזיקו מעמד!
|
|