בשעה 12.30 יצאה מסע ההלויה מביתו ברח' גבעת פנחס, דרך בית המדרש הגדול "אהבת ישראל", שם הספידוהו תמרורים הרה"ג יעקב מאיר שטרן מו"צ בבי"ד הגר"ש וואזנר, בסיום הספדו, יצא אש"ל לרחבת בית המדרש, ומשם ליווהו ההמונים את המיטה דרך בית אש"ל עד למנוחת עולמים, בביה"ח ויזניץ החדש.
בן_מליה
|
|