EMTyarkon יקירנו!
קבל נא את הערכתנו על המעקב שלך אחר מצב הפצועים, ועל דאגתך ליידע אותנו בכך, דבר חשוב כשלעצמו.
המשך לבשר לנו בשורות טובות.
אגב, מאותו לילה (של ההחייאה ב"גפן פוריה") על אט"ן קיראון עם חיים רצאבי, לא עשית יותר משמרות, או שלא היו סקופים מעניינים?!
שתף אותנו...
|
|