בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

פורים תשס"ה - אין רבי'שע הויפן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/3/2005 21:09 לינק ישיר 
פורים תשס"ה - אין רבי'שע הויפן

ביטע שרייבט דא באריכטן נייעס און לייגט בילדער פון די ימי הפורים תשס"ה אין אלע רבי'שע הויפן

סתם ביליגע טשעפקערייען - מיט דברי זלזול מאיזה צד שיהי' - אן קיין ווערטפולע נייעס א.ד.ג. - וועט - ליידער - מוזן ווערן געמעקט.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/3/2005 04:25 לינק ישיר 

לאמיר גיין מיט א סדר ווען גייט מען פירן דע טישן ביי דע רעבי'ס ? דע יאר איז אביסל שווער ווייל עס איז ער"ש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/3/2005 07:28 לינק ישיר 

ר משה וואלפסאן איז געפארען דאס יאר פראווען פורים המשולש אין ארץ ישראל, אזוי ווי יעדער מאל ווען עס איז דא פורים המשולש.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/3/2005 07:32 לינק ישיר 

יעדעס יאר האלט איך מיט דעם שולחן הטהור פון כ"ק אדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א, ווייסט אפשר איינער וואס דער נומער גייט זיין דאס יאר, אדער ווען מען גייט מאכן דעם טיש?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/3/2005 08:24 לינק ישיר 

ווער ווייסט ווען הגה"צ רבי מאטל זילבער שליט"א גייט היי יאר פראווען אין סטיטשין?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > פורים תשס"ה - אין רבי'שע הויפן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext