בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נפילה מגובה ברח' הירקון בב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/3/2005 18:49 לינק ישיר 
נפילה מגובה ברח' הירקון בב"ב


אמש בשעות הערב התקבלה הודעה על נפילה מגובה ברח' הירקון בב"ב.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן אלעזר בירנצווייג, ליאור קורח ושלמה יפרח שהגיעו למקום במהירות, איתרו אשה שנפלה מהקומה השניה ונפגעה באורח בינוני.

הם הגישו לה את הטיפול הראשוני וצוות נט"ן פינה אותה במצב יציב לבית החולים.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2005 19:02 לינק ישיר 

בבקשה נא לדייק בפרטים!!!
א. מדובר בגבר כבן 25.
ב. נפל מסולם בגובה של כשני מטרים.
ג. סבל מ:פגיעת ראש.
לאחר איבוד הכרה.
שבר ביד.
ד. כוננים נוספים היו במקום.
ה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/3/2005 16:13 לינק ישיר 


כולנו כאחד:
הידד לאדם 101!

באמת תודה רבה,
לכן קיים הפורום, להגיב ולשפר, להוסיף ולספר.

אגב, שמחים היינו באם היית מצ'פר אותנו ואת הכוננים הנוספים שהיו במקום, ומזכיר את שמם הטוב, כאן על גבי הכתב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נפילה מגובה ברח' הירקון בב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext