בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"החזיר קצב לפני שהנט"ן הגיע"...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/3/2005 18:50 לינק ישיר 
"החזיר קצב לפני שהנט"ן הגיע"...

כן, אדם בן 70 עליו בוצעה החייאה מלאה ע"י מתנדב מד"א-'הצלה' גוש-דן, החזיר קצב/דופק עוד לפני בוא צוות הנט"ן!

זה קרה היום (ג') בשעות הבוקר המוקדמות, אחר שהתקבלה קריאה על קוצר נשימה ברח' פנקס בב"ב.

את פני החובש הבכיר מרדכי עמאר שהגיע למקום קיבלה המשפחה, כשהם קובלים בפניו, כי "הוא הפסיק לדבר"...

עמאר המיומן הבחין מיד כי הוא הפסיק גם לנשום.

הוא מיהר לדווח למוקד כי מדובר בהחייאה, חיבר לייפ-פאק שהראה על 'אסיסטולה', והתחיל בהנשמות ועיסויים.

באחד הפעמים שתמרן בין העיסויים להנשמות, הבחין כי על המוניטור (של הלייפ-פאק) מסתמן קצב. הוא מיהר לוודא זאת בקרוטיד, ששידר לו – יש קצב!

לחדר נכנס צוות נט"ן ר"ג עם הפאראמדיק שימי גוילי והנהג עודד דישון, שהמשיך בפעולות, ייצב את מצבו ופינה אותו לביה"ח "שיבא" בתל-השומר.



תוקן על ידי - הצלה_דן - 22/03/2005 18:55:29



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "החזיר קצב לפני שהנט"ן הגיע"...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext