בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מכת מדינה? מוות בעריסה בב"ב...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/3/2005 18:53 לינק ישיר 
מכת מדינה? מוות בעריסה בב"ב...


הבוקר (ג') התקבלה הודעה על בן 3 חודשים מחוסר הכרה ברח' עזרא בב"ב.

מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יצחק ויינברגר ומאיר זרגריאן שהגיעו במהירות למקום, החלו במאמצי החייאה נמרצים.

"ב-06.30 עוד האכלתי אותו", סיפרה האמא הבוכייה, "וכעת ניגשתי אליו וראיתי אותו במצב הזה", אמרה בקול חנוק.

צוות אט"ן ב"ב עם פאראמדיק "הצלה" גוש-דן צבי עקשטיין והנהג איציק שפילברג, הצטרפו למאמצי ההחייאה, אך למרבה הצער נקבע מותו של התינוק.

- - -

"למרות שעשינו את המירב והמיטב, קשה היה לי להביט בפניה של האמא השכולה", מסיים מאיר בכאב.

- - -

"...יאמר לצרותינו די!"...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אמש גם נודע על מקרה נוסף של החיידק הטורף בבני ברק.

בת 8 אושפזה בבי"ח במצב קשה, לאחר שהתברר כי החיידק הטורף תקף גם אותה.

- - -

"...שלח רפואה שלימה לחולי עמך"...




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מכת מדינה? מוות בעריסה בב"ב...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext