מכת מדינה? מוות בעריסה בב"ב...
הבוקר (ג') התקבלה הודעה על בן 3 חודשים מחוסר הכרה ברח' עזרא בב"ב.
מתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן יצחק ויינברגר ומאיר זרגריאן שהגיעו במהירות למקום, החלו במאמצי החייאה נמרצים.
"ב-06.30 עוד האכלתי אותו", סיפרה האמא הבוכייה, "וכעת ניגשתי אליו וראיתי אותו במצב הזה", אמרה בקול חנוק.
צוות אט"ן ב"ב עם פאראמדיק "הצלה" גוש-דן צבי עקשטיין והנהג איציק שפילברג, הצטרפו למאמצי ההחייאה, אך למרבה הצער נקבע מותו של התינוק.
- - -
"למרות שעשינו את המירב והמיטב, קשה היה לי להביט בפניה של האמא השכולה", מסיים מאיר בכאב.
- - -
"...יאמר לצרותינו די!"...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אמש גם נודע על מקרה נוסף של החיידק הטורף בבני ברק.
בת 8 אושפזה בבי"ח במצב קשה, לאחר שהתברר כי החיידק הטורף תקף גם אותה.
- - -
"...שלח רפואה שלימה לחולי עמך"...
|
|