בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

נצחו אראלים את המצוקים: הה"ק מבאבוב זצ"ל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/3/2005 01:17 לינק ישיר 
נצחו אראלים את המצוקים: הה"ק מבאבוב זצ"ל

מען שמועסט אז עס האט ליידער פאסירט. ברוך דיין האמת, ה' נתן וה' לקח יהי שם ה' מבורך מעתה ועד עולם.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:20 לינק ישיר 

יעצט געהערט פון שפיטאל, 6:15 פארנאכט,

דער רב לעבט נאך, רייסט איין !!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:20 לינק ישיר 

ברוך דיין אמת!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2005 01:23 לינק ישיר 

ברוך דיין האמת

confirmation requested



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:23 לינק ישיר 

well, which one is it?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2005 01:25 לינק ישיר 

קאנפירמט פון צענדליגער נאנטע וואס זאגן אז זיי ווייסן "קלאר" און עס איז ליידער אמת דער ביטערער מציאות. ברוך דיין האמת!


כ"ק מרן הגה"ק רבי נפתלי צבי מבאבוב זצוקללה"ה זי"ע ועכי"א החזיר את נשמתו ליוצרה ונסתלק לישיבה של מעלה היום יום י"ב אדר שני תשס"ה לפ"ק
וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה',



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:27 לינק ישיר 

Confirmed



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:27 לינק ישיר 

ברוך דיין האמת



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/3/2005 01:28 לינק ישיר 

איז שוין דא פרטים וועגן די לוי'?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:28 לינק ישיר 

confirmed
5 מינוט צוריק אפרים שמש אראפגענימען די פרוכת



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:31 לינק ישיר 

סארי, יענער האט מיר געגעבן אינפארמעישאן וואס איז שוין געווען 'עטליכע מינוט' אלט,

באלד נאכדעם האט ער מיר צוריקגערופן מיט די ביטערע נייעס.

עס איז ליידער אמת, ברוך דיין האמת



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:34 לינק ישיר 

יעצט געהערט, [נאכנישט קאנפוירמד],

די לווי' וועט זיין 9:30 פון באבובער בית מדרש אין בארא פארק,

לויט ווי מען שמועסט האט ער געלאזט צוואה נישט מספיד צו זיין, וואס דאס מיינט אז עס וועט זיין פונקטליך, און גאנץ א קורצע זאך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:43 לינק ישיר 

פנה הודה פנה זיווה פנה הדרה !!!!!!!!
או נא לנו כי חטאני !!!!!!
נשבה ארון אלוקים !!!!!!!
תורה תורה חגרי שק !!!!!!!
כבה נר ישראל !!!!!
נצחו אראלים את המצוקים !!!!!!!!!!

וכל בית ישראל יבכו את השרפה אשר שרף ה' !!!!!!!!!!


זכותו הגדול יגן עלינו ועל כל בית ישראל
אמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:46 לינק ישיר 

ברוך דיין האמת!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:50 לינק ישיר 

We have lost a good man. A great man

הצדיק אבד ואין איש שם על לב ואנשי חסד נאספים באין מבין כי מפני הרעה נאסף הצדיק.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2005 01:50 לינק ישיר 

יש לי המון מה לספר, על הימים ושנים עד עלותו על כסא האדמורות, וגם לאחריו כשלא זכינו ליהנות מאורו אלא תקופה קצרה בלבד. והוא מחולל מפשעינו, כשנה שלימה אשר שכב על ערש דוי.

גדולי דורינו ודור הקודם הפליאו את דרכו המיוחדת בקודש, שצירפה חוליה נוספת בשלשלת האדמורות, הנמשכת החל מאדמו"ר הראשון הרה"ק מהר"ש מבאבוב זי"ע.

זכה להאיר פני תבל בצדקתו ובתורתו ואלפים הלכו לאורו, וגם בשנה האחרון לימי חייו כאשר התענה ביסורים נוראים וקשים, סיפרו המקורבים כי הוא לא חדל מעבודתו העצומה, יותר מכפי היכולת.

היום יום י"ב אדר כבר הרגישו כי שעתו האחרונה קרבה והולכת. אראלים נצחו את המצוקים, ונתבקש לישיבה של מעלה, להמליץ טוב במרומים על עמו ישראל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > נצחו אראלים את המצוקים: הה"ק מבאבוב זצ"ל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 4 לדף הבא סך הכל 4 דפים.

bholext